David Ogilvy - Ogilvy a reklámról
David Ogilvy, az amerikai reklámipar mágusa (Time), számos világhírű
reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls Royce, Schweppes, Shell stb.)
elárulja nekünk: hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, hogyan
kell vezetni a reklámügynökséget, hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő
reklámügynökséget, hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra
készteti a pénztárgépet, hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget, és rábírni
az embereket, hogy el is olvassák, a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta,
amely eladja az árut, és melyik az a négy - amely nem, hogy kell-e szex a
reklámban, a kutatás 18 csodáját, amit a cég-cég reklámról tudni kell, mit tehet
a reklám a jótékony célok érdekében, ki az a hat óriás, akik megteremtették a
modern reklámot, és még sok mindent... Brutális őszinteséggel, csípős
szellemességgel.
reklámkampány alkotója és irányítója (Rolls Royce, Schweppes, Shell stb.)
elárulja nekünk: hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, hogyan
kell vezetni a reklámügynökséget, hogyan válasszuk ki cégünknek a megfelelő
reklámügynökséget, hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra
készteti a pénztárgépet, hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget, és rábírni
az embereket, hogy el is olvassák, a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta,
amely eladja az árut, és melyik az a négy - amely nem, hogy kell-e szex a
reklámban, a kutatás 18 csodáját, amit a cég-cég reklámról tudni kell, mit tehet
a reklám a jótékony célok érdekében, ki az a hat óriás, akik megteremtették a
modern reklámot, és még sok mindent... Brutális őszinteséggel, csípős
szellemességgel.
Adatlap
Ár: | 3.200 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.04.26 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "David Ogilvy - Ogilvy a reklámról" című hirdetést látja. (fent)