Frank Számok 1-20-ig - párosító játék
Tartalma: 40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze . Doboz
mérete:15x20x5cm, anyaga: karton_x000D_ Ennek a párosító játéknak a segítségével
gyakorolhatják a gyermekek a számlálást, alakulhat mennyiségfogalmuk és
ismerkedhetnek a számképekkel. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció -
finommotorika - mennyiségfogalom - számlálás A játék sok variációban
használható, ezekről bővebben a Játékszabály fül alatt olvashat. Tartalma: 40 db
képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály:
3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle élőlények és tárgyak mennyiségének
összepárosítása a megfelelő számképekkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a
párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát
tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika
- mennyiségfogalom - számlálás A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük
össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy mennyiséget jelölő képkártyát,
majd keresse meg a többi közül a számkép párját, és illessze mellé. Játék közben
(szükség szerint segítséggel) a gyermek hangosan számlálja meg az élőlényeket és
tárgyakat. Kortól és egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a
játékba bevont párok számát, a kevesebb mennyiségekre. A játékban megjelenő
élőlények és tárgyak: autó, pingvin, cápa, maci, óra, alma, papírsárkány,
fagylalt, gomba, esernyő, karóra, csoki, fogkefe, töltőtoll, telefon, körte,
labda, ceruza, hegyező További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Kortól és
egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a játékba bevont párok
számát, a kevesebb mennyiségekre. Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve,
képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2
kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2
kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat,
és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják
össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.
Gyorsasági játék 1. Csak a mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva,
összekeverve az asztalra. A játékvezető azt mondja, pl.: ?Keresd meg azt a
képet, amin 6 dolog van!?. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az
megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a
mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A
játékvezető mutasson fel egy számképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az
megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: a
számképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy mennyiségi képet mutassunk fel.
Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról.
A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk
melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a
feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az
nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő
dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják
kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás
Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten;
növény / állat / tárgy; stb. További fejlesztési területek: -
iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem -
beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek
mérete:15x20x5cm, anyaga: karton_x000D_ Ennek a párosító játéknak a segítségével
gyakorolhatják a gyermekek a számlálást, alakulhat mennyiségfogalmuk és
ismerkedhetnek a számképekkel. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció -
finommotorika - mennyiségfogalom - számlálás A játék sok variációban
használható, ezekről bővebben a Játékszabály fül alatt olvashat. Tartalma: 40 db
képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály:
3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle élőlények és tárgyak mennyiségének
összepárosítása a megfelelő számképekkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a
párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát
tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika
- mennyiségfogalom - számlálás A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük
össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy mennyiséget jelölő képkártyát,
majd keresse meg a többi közül a számkép párját, és illessze mellé. Játék közben
(szükség szerint segítséggel) a gyermek hangosan számlálja meg az élőlényeket és
tárgyakat. Kortól és egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a
játékba bevont párok számát, a kevesebb mennyiségekre. A játékban megjelenő
élőlények és tárgyak: autó, pingvin, cápa, maci, óra, alma, papírsárkány,
fagylalt, gomba, esernyő, karóra, csoki, fogkefe, töltőtoll, telefon, körte,
labda, ceruza, hegyező További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Kortól és
egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a játékba bevont párok
számát, a kevesebb mennyiségekre. Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve,
képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2
kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2
kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat,
és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják
össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.
Gyorsasági játék 1. Csak a mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva,
összekeverve az asztalra. A játékvezető azt mondja, pl.: ?Keresd meg azt a
képet, amin 6 dolog van!?. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az
megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a
mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A
játékvezető mutasson fel egy számképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az
megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: a
számképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy mennyiségi képet mutassunk fel.
Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról.
A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk
melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a
feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az
nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő
dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják
kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás
Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten;
növény / állat / tárgy; stb. További fejlesztési területek: -
iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem -
beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek
Adatlap
Ár: | 1.890 Ft |
Termék: | Babajáték |
Feladás dátuma: | 2024.12.02 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Baba Mama rovaton belül a(z) "Frank Számok 1-20-ig - párosító játék" című hirdetést látja. (fent)