betört izzító gyertya kifúró készlet, 16 darabos
Csigafúró és menetfúró készlet betört M8-as és M10-es izzító gyertyákhoz.
Hengerfej leszerelést nem igénylő forgácsolási és kihúzatási szerszámkészlet.
Alkalmas a legtöbb gépjárműhöz, például: Audi, Seat, Skoda, VW, Mercedes, Opel,
Peugeot, Renault A készlet tartalma: 1db Központosító 12mm-es hatlapos orsóval,
és 30mm-es hatlapos csavaranyával (7, 9) 1db kúpos fúró telepítő (3) 1db
irányváltós racsni a fúrószárhoz, T-hajtószárral (6) 2db menetes szár, 9mm-es
6-lapos csavaranyával 1/4-28 UNF (8) 2db fúróvezető;méret: külső Ř6, belső Ř3.5,
hossz:40mm (10) 1db belső torx crowafej: E-10; 3/8 hajtás (1) 3db menetfúró;
méret: M10x1.0; M8x1.0 (4); 1/4-28UNF (5) 2db kúpos csigafúró; méret: 7x5.5mm;
9x5.5mm (2) 2db fúró; méret: Ř3.5mm (11) 1db 3mm-es L-alakú imbusz kulcs A
középső beszakadt elektródát távolítsa el a dugókulcs (crowafej) (1)
segítségével. Ha nem sikerül az alsó forrasztásnál elválasztani az elektródát,
akkor az izzítógyertya közepét fúrja ki a fúróvezetők (10) segítségével a
mellékelt fúrószárral (11). A megfelelő kúpos fúrót (2) helyezze a fúró
telepítőbe (3), majd az imbuszkulcs segítségével rögzítse. A fúrót vastagon
zsírozza (az alacsony furdulatszám miatt többször mossa le a fémforgácsot). A
legkisebb menetfúrót (5) helyezzük be a racsnis hajtóba (6), és hajtsuk az
izzítógyertyába. Távolítsa el a forgácsot. Az egyik menetes szárat (8) helyezze
be a csavaranyás központosítóba (7,9), és csavarja be a szárat az
izzítógyertyába, majd az anyacsavar segítségével húzza ki. Ezután lehet új
menetet készíteni a megfelelő menetfúró kiválasztása után (4). Ne felejtse el
zsírral vastagon bekenni, hogy elkerülje a forgácsok bekerülését a motor
égésterébe. A forgácsok és a menetfúró eltávolítása után becsavarható az új
izzítógyertya.
Hengerfej leszerelést nem igénylő forgácsolási és kihúzatási szerszámkészlet.
Alkalmas a legtöbb gépjárműhöz, például: Audi, Seat, Skoda, VW, Mercedes, Opel,
Peugeot, Renault A készlet tartalma: 1db Központosító 12mm-es hatlapos orsóval,
és 30mm-es hatlapos csavaranyával (7, 9) 1db kúpos fúró telepítő (3) 1db
irányváltós racsni a fúrószárhoz, T-hajtószárral (6) 2db menetes szár, 9mm-es
6-lapos csavaranyával 1/4-28 UNF (8) 2db fúróvezető;méret: külső Ř6, belső Ř3.5,
hossz:40mm (10) 1db belső torx crowafej: E-10; 3/8 hajtás (1) 3db menetfúró;
méret: M10x1.0; M8x1.0 (4); 1/4-28UNF (5) 2db kúpos csigafúró; méret: 7x5.5mm;
9x5.5mm (2) 2db fúró; méret: Ř3.5mm (11) 1db 3mm-es L-alakú imbusz kulcs A
középső beszakadt elektródát távolítsa el a dugókulcs (crowafej) (1)
segítségével. Ha nem sikerül az alsó forrasztásnál elválasztani az elektródát,
akkor az izzítógyertya közepét fúrja ki a fúróvezetők (10) segítségével a
mellékelt fúrószárral (11). A megfelelő kúpos fúrót (2) helyezze a fúró
telepítőbe (3), majd az imbuszkulcs segítségével rögzítse. A fúrót vastagon
zsírozza (az alacsony furdulatszám miatt többször mossa le a fémforgácsot). A
legkisebb menetfúrót (5) helyezzük be a racsnis hajtóba (6), és hajtsuk az
izzítógyertyába. Távolítsa el a forgácsot. Az egyik menetes szárat (8) helyezze
be a csavaranyás központosítóba (7,9), és csavarja be a szárat az
izzítógyertyába, majd az anyacsavar segítségével húzza ki. Ezután lehet új
menetet készíteni a megfelelő menetfúró kiválasztása után (4). Ne felejtse el
zsírral vastagon bekenni, hogy elkerülje a forgácsok bekerülését a motor
égésterébe. A forgácsok és a menetfúró eltávolítása után becsavarható az új
izzítógyertya.
Adatlap
Ár: | 40.200 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Termék besorolása: | Szerszámok |
Feladás dátuma: | 2024.11.28 |
Eddig megtekintették 43 alkalommal |
A hirdető adatai
Barkács rovaton belül a(z) "betört izzító gyertya kifúró készlet, 16 darabos" című hirdetést látja. (fent)