Betöltés...

CALISTRA 700 EP 20 LE elektromos motorral

CALISTRA ProjektHAJÓLEVÉL ÉS HAJÓVEZETŐI ENGEDÉLY NÉLKÜL VEZETHETŐ MODELLA
Trinexus Aqua 2022-re megvalósult hajóépítési projektjének célja egy bármilyen
hazai vízen jól használható, a megszokottól eltérő funkciójú és megjelenésű hajó
kialakítása. A minden részletre kiterjedő fejlesztési tevékenység
eredményeképpen létre jött új hajó funkcionalitásával és árképzésével
remélhetőleg a szélesebb rétegek számára is elérhetővé teszi a szabadidő célú
hajózást. Bemutatkozik a Calistra 700 EP, az első teljes egészében hazai
gyártású elektromos túrahajó Miben más a Calistra? Minden hajó egyedi elvárások
szerint épülhet, így belső kialakítása és felszereltsége is csak a megrendelő
igényein múlik. Mérettartományában egyedi katamarán testtel rendelkezik, így
kismerülésű, kiváló siklási tulajdonságokkal bíró, alacsony fogyasztású
hajó. Hatalmas felületű napelemeinek köszönhetően gazdaságosan üzemeltethető és
könnyedén megfelel valamennyi hatályos környezetvédelmi előírásnak. Méretéhez
képest belülről rendkívül nagy, egybenyitható terekkel rendelkezik. Igény
szerint benzinmotorral is rendelhető. Kimagasló ár/érték aránnyal rendelkezik.
Mire ajánljuk? Családok, baráti társaságok kiránduló hajója. Ideális
horgászhajó, akár több napos túrák lebonyolítására is. Benzines motortól elzárt
vizek nyaralója. Munkahajó természet- és környezetvédelmi
célra. Kirándultatással, kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozások ideális hajója.
Árak 2022: Calistra hajótest a fenti felszereltséggel, motorizációval:Nettó
19.900.000,-Ft Technikai paraméterek: Hajótest hossza: 700 cmHajótest hossza
fürdőplatformmal: 760 cmHajótest szélessége: 250 cmHajótest legnagyobb
magassága:280 cmTeljes súlya 20 LE elektromotorral: 1700 kgMerülése: Max. 35
cmMeghajtás: 1 db 20 LE Golden EZ elektromos külmotor. Igény szerint 2 db
motorral is szerelhetőAlternatív erőforrás: ELCO 50 LE amerikai elektromos
hajómotor saját akkumulátorral.Kategória: CSzállítható személyek száma:
6Fekvőhelyek száma: 3 + 2Vízkiszorítás teljes terhelhetőséggel: 2500 kgNapelemek
névleges teljesítménye: 800W Hajtásrendszer akkumulátora: 2 x 50 Ah (48V) Golden
Lítium akkumulátorA rendszer további egységekkel bővíthető Várható legnagyobb
sebesség: 12-15 km/h Átlagos üzemóraszám egy feltöltéssel napelem pótlás nélkül:
Eco mód: 2,5 óra Normál mód: 1,5 óra Javasolt motorteljesítmény elektromos
motorral: 20 - 50 LEJavasolt motorteljesítmény benzines motorral: 50-90 LE
Alapfelszereltség: Hajótest, alsó fedélzet: Gelcoat borítású, színezett
katamarán hajótest Körbejárható fedélzet, csúszás mentes borítással Hátsó,
vízszintig nyúló, csúszás mentesített dupla fürdőplató tároló rekesszel Járható,
napelemmel borított, kabinablakkal ellátott orrfedélzet Négy darab kabinablak,
teljes fedélzet elválasztó, 2 tagos sötétített plexi-alu tolóajtó Hátrahúzással
nyitható, sötétített plexi szélvédő Két tagos, 22 mm-es saválló acél
korlátrendszer Elektromos horgonycsörlő horgonnyal Horgonykamra 4 db saválló
acél kikötőbika Első, hátsó kikötő kamera wifivel Teljes hátsó utazó/tároló
ponyvázat átlátszó elemekkel és szúnyoghálóval 2 db automata fenékvíz szivattyú
Felső fedélzet: 22 mm-es saválló acél korlát 6 db flexi napelem
panel Matracozott napozó felület 2 fő részére 360 fokos navigációs körfény
Kabin: Teljesen kárpitozott hálókabin, szövetkárpit matraccal, párnákkal Közel
1,5 m3-es orr-tárolórekesz 3 ajtóval Mosdó kabin, Porta Potti wc-vel, tükörrel,
világítással Konyha panel hideg vizes inox mosogatóval, és egyégős inox
gázfőzővel gázpalack nélkül 3 üzem módú, 60 l hűtőszekrény 45 literes
ivóvíztartály nyomáskapcsolós szivattyúval Pakoló polcok, tároló
rekeszek Gardrób Kivehető asztal 1 db 2 személyes kárpitozott
üléspad Ergonómiailag tervezett emelhető, csúsztatható Flip-up vezető
ülés Kormányállás, műszerfal kapcsolókkal, elektromos visszajelző műszerekkel,
távkarral, bekötött kormánnyal, tablettel 2 db kárpitozott ülés a külső
fedélzeten Teljes padlóborítás EVA deck fedéssel Két elemes térelválasztó
alu/plexi tolóajtó Hatalmas hátsó tároló rekeszek Elektronika: Napelem panelek
névleges összteljesítménye 800 W Kabintető: 2 x 100W Tető: 6 x 100W 48V-os
napelem töltésvezérlő Mppt funkcionalitással. A hajóban található összes
akkumulátor feltölthető kizárólag napenergiával. Akkumulátorok: 2 db 48V-os
50Ah kapacitású LifePO akkumulátor biztosítja az energiát a hajtásnak. Az
akkumulátorok párhuzamosan vannak kapcsolva így a rendszerkapacitása 100Ah. A
kapacitás opcionálisan bővíthető 200Ah-ig. 300W-os 48/12-es DC-DC konverter
biztosítja a fedélzeti berendezések 12 voltos működését. Töltés: Napelem
vezérlőn keresztül és 2db 7A-es LiFePO töltővel Digitális műszerek a
hajón: Napelem: feszültség és kimenő áram felhasználása Fő akkumulátor:
Kapacitás, feszültség és leadott áram Tablet: Teljes motorvezérlési applikáció,
kikötő kamerák képei Motor visszajelző 6 méter LED világítás, ledes spot
fények, elektromos kürt Navigációs fények USB és hagyományos szivargyújtó
csatlakozók, egyenként 10W terhelhetőséggel Kenwood audió fejegység, tuner,
Bluetooth hangátvitel, 4 db hangszóró Rendelhető kiegészítők: Egyedi színezésű
hajótest Egyedi kárpitozás További 2 alvó ágy a hátsó fedélzetre Halradar gps
navigációval, szoftverrel LCD TV digitális tunerrel, antennával Még nagyobb
teljesítményű napelemek Távirányítású keresőfény Fedélzeti zuhany Kötelező
felszerelés Test, orr és far fenderek Algagátló festés Calistra szállító
tréler Hajólevél ügyintézés, szállítás, vízre tétel A Calistra hajó
kifejlesztése Magyarország Kormánya és az Európai Unió támogatásával, a
GINOP-2.1.7-15-2016-01547 K+F pályázat segítségével valósult meg.

Tovább
Adatlap
Ár: 26.989.990 Ft
Üzemanyag: Elektromos
Besorolása: Vizi
 
Feladás dátuma: 2024.12.22
Eddig megtekintették 33 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

CALISTRA 700 EP 20 LE elektromos motorral
Lehetőségek
Megosztók

Egyéb járművek rovaton belül a(z) "CALISTRA 700 EP 20 LE elektromos motorral" című hirdetést látja. (fent)