Betöltés...

Zirafa - Memória, ügyességi társasjáték - Zirafa - Djeco - D

Hogy a legnagyobbak legyenek, ez az, amit minden zsiráf akar, és ahhoz, hogy
megnőjön a nyakuk, sok virágot kell enniük. A "Zirafa" a francia Djeco márka
memória- és egyensúlyozó játéka.Ahhoz, hogy zsiráfnyakakat nyerjenek és a
legnagyobb zsiráfot készítsék el, a játékosoknak két azonos virágot kell
egymáshoz illeszteniük; akárcsak egy memóriajátékban. A nyert nyakát a játékos
felteheti a zsiráfjára, de ügyeljen arra, hogy a zsiráf ne essen össze.A játék
célja:Megpróbáljuk a játék végén a legnagyobb zsiráfot megszerezni.Felkészülés a
játékra:Minden játékos fog egy zsiráf fejét és testét, összerakja őket, és a
zsiráfot maga elé helyezi. Az összes kártyát megkeverjük, majd 9 kártyát képpel
lefelé az asztal közepére, egy 3 x 3 négyzetbe helyezünk. A többi kártya alkotja
a potot, és mellé kerül. A nyakakat méret szerint rendezik és melléjük
helyezik.A játék menete:A legfiatalabb játékos kezd, majd a játék az óramutató
járásával megegyező irányban folytatódik. Az a játékos, aki sorra kerül,
felfordít 2-4 kártyát az asztalon, hogy láthatóvá váljanak.A játékos először
felfordít 2 kártyát.Ha a két kártyán ugyanaz a virág van (azonos színű, azonos
alakú), akkor:- Vagy vegyünk egy, a virágok számának megfelelő nyakat (lásd:
"Nyakvétel").1. Ezután elveszi a virágok számának megfelelő nyakát.2. Elveszi a
képpel lefelé fordított kártyákat az asztalról, és a dobóhalomra rakja őket.3.
Új kártyákat tesz képpel lefelé az üres helyekre.4. Aztán felrakja a nyert
nyakat a zsiráfra.- Vagy vállal egy újabb kockázatot, és felfordít egy 3. lapot.
Ha ez a 3. kártya ugyanazt a virágot mutatja, mint a többi kártya, akkor a
játékos nyakába vehet egy nyakláncot (lásd fentebb), vagy újra szerencsét
próbálhat, és felfordíthat egy 4. lapot. Ha ez a 4. kártya is ugyanazt a virágot
mutatja, mint a többi kártya, akkor vehet egy nyakat (lásd fentebb).Ha a
felfordított kártyák más virágot mutatnak, a játékos sora véget ér. A játékos
visszafordítja a kártyákat anélkül, hogy azokat mozgatná. Nem vehet fel nyakat,
és a sor a következő játékosra kerül.A nyak kiválasztása:Ahhoz, hogy tudd,
melyik nyakra vehetsz, számold meg a fordított kártyákon lévő virágok számát: 2
virág = rövid nyak, 3 virág = közepes nyak, 4 vagy több virág = hosszú nyak.A
zsiráf összeszerelése:A nyakát nyerő játékosnak először vissza kell cserélnie az
asztalon lévő kártyákat, mielőtt összeállíthatná zsiráfját. Ezután a nyakát a
zsiráf testére helyezheti. Ha a zsiráfja összeomlik, újra kell építenie. Ha a
zsiráfja nem áll egyenesen az összes megnyert nyakkal, a játékosnak ki kell
hagynia a sorát. Ha a játékos sora véget ér, és zsiráfja nem áll fel segítség
nélkül, a következő játékos következik.A játék vége:A játék akkor ér véget, ha a
játékosnak sikerült 6 nyakat felraknia a zsiráfjára, vagy ha a nyakak (rövid,
közepes, hosszú) edénye kiürül. A legnagyobb zsiráffal rendelkező játékos nyeri
a játékot. Döntetlen esetén az a játékos nyer, akinek a legtöbb hosszú nyaka
van.Haladó játék: kígyók!A zsiráfok félnek a kígyóktól. Ebben a játékváltozatban
a kígyókártya kerül játékba, amellyel blokkolni lehet egy kártyát.A játék
előkészítésekor a kígyókártyát a négyzet közepén lévő kártyára
helyezzük.Tartalom:- 4 zsiráftest- 4 zsiráffej- 19 zsiráfnyak (11 rövid, 5
közepes, 3 hosszú)- 49 kártya- 1 kígyókártya a játék haladó verziójához- A
játékszabályok.Játékosok száma: 2-4Korosztály: 6-99A játék időtartama: 15 perc.
A Zsiráfia társasjáték nagyszerű lehetőség a családok és baráti társaságok
számára arra, hogy együtt élvezhessék az emlékezet és stratégia fontos
képességeinek fejlesztését. A játékban 2-4 játékos vehet részt, és ajánlott
életkor 5 évtől. A játékidő körülbelül 20 perc, ami lehetővé teszi a rövid,
szórakoztató partikat.A játék több díjat is elnyert a társasjáték-közösségben,
és egyre népszerűbbé válik azoknak a családoknak és baráti társaságoknak, akik
szeretnének együtt élményeket szerezni és közösen fejleszteni a kognitív
képességeiket.A Zsiráfia kártyái gyönyörűen illusztráltak, és a játékosoknak
lehetősége van arra, hogy egyszerre fejlesszék a memóriájukat és az
egyensúlyérzéküket. A játék során a játékosoknak emlékezniük kell a kártyákon
található virágokra, majd a megtalált párokból építeniük kell a saját
zsiráfjaikat. A játék végén az nyer, akinek a zsiráfja a legmagasabb és a
legstabilabb.A Zsiráfia egy fantasztikus ajándék lehet azoknak a gyerekeknek,
akik szeretik a játékokat és szeretnék, ha a játék közben fejlesztenék a
memóriájukat és az egyensúlyérzéküket. De nemcsak gyerekeknek ajánljuk ezt a
játékot, hanem felnőtteknek is, akik szeretnének együtt játszani és közösen
fejleszteni a képességeiket.A Zsiráfia társasjáték egy nagyszerű választás a
családi játék estékhez és baráti összejövetelekhez. Vásárold meg ma ezt a
fantasztikus játékot, és tapasztald meg a közös játék izgalmait és fejlesztő
hatásait!

Tovább
Adatlap
Ár: 12.990 Ft
Játék: Készségfejlesztő / Oktató
 
Feladás dátuma: 2024.06.15
Eddig megtekintették 17 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Zirafa - Memória, ügyességi társasjáték - Zirafa - Djeco - D
Lehetőségek
Megosztók

Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Zirafa - Memória, ügyességi társasjáték - Zirafa - Djeco - D" című hirdetést látja. (fent)