Rapture Xray Spl 1000 casting orsó
Az új X-RAY nagyott lépett az alacsony profilú multiorsók
piacán. Ezeket a balkezes verziójú orsókat mindennel ellátták, amit egy
igényes horgász elvár egy ilyen minőségi terméktől. Ezen tulajdonságok
közül elsőként kell említeni az Easy Cast nevű hibrid fékrendszert, melynek
segítségével finoman beállítható és szabályozható a dob forgása a dobás során.
Ezzel a rendszerrel radikálisan csökkenthető a zsinór letekeredésének és
gubancolódásának veszélye, valamint nagyon jótékony hatással van a dobástávolság
növelésére és a dobás pontosságára is. A család mindkét tagját (LTE,
SPL) a tervezésben és gyártásban elérhető legkorszerűbb technológia és minőségi
anyagok használata jellemzi. A két típusnak eltérő az áttétele, emiatt
különböző technikákra és felhasználásra mindenki kiválaszthatja a számára
legmegfelelőbbet, legyen szó édesvízi, vagy tengeri horgászatról. Az
orsó háza és a hajtómű ellenáll a nagy terhelésnek, a külső hatásoknak, a dob
elképesztően sima futást produkál és mindezt egy rendkívül könnyű
kivitelben. A harciféket carbon borítású túlméretes lamellákkal
szerelték, melynek a következménye a megbízhatóan megtartott beállított fék, még
a legnagyobb küzdelemben is. Mindezekből már látszik, hogy az XRAY
mindenben a horgász szolgálatára áll, rajta nem fog múlni a sikeres és élvezetes
horgászat. Az LTE és az SPL nem csak az áttételben, hanem az
alkalmazott anyagok tekintetében is eltérnek egymástól. Az LTE
hajtóművének anyaga a repülőgép iparban alkalmazott nagyon könnyű alumínium
ötvözet, mely kiválóan bevált a tökéletes és sima futáshoz még alacsony
fordulatszám esetén is. Ezzel szemben az SPL modell esetén a fő
szempont a nagyobb terhelések elviselése és a gyors, nagyobb sebességű horgászat
volt. Ebben segített a nagy szilárdságú sárgaréz ötvözet. Az Easy Cast
technológia egy forradalmian új, hibrid, dobó fékrendszert takar, mely nagy
segítséget nyújt a dobáskor. Ez két fékből áll. Egy mágneses és egy
centrifugális fékből. Mindkettő hat fokozatu. A két rendszer együttes
használatával 36 különböző fokozatot lehet beállítani, ami nagyon finom
hangolást tesz lehetővé a dobás során. Ezzel a hibrid fékrendszerrel radikálisan
csökkenthető az ún. ?backlash? (visszacsapódás, zsinórleesés) hatás. A
centrifugális fék jótékony hatással van a dobás kezdeti szakaszára, ekkor
ugyanis a nagyobb fordulatszám, nagyobb centrifugális erőt fejt ki, ezáltal az
energia felszabadulása egyenletes. A mágneses fék rendszer a dobás
második felében kapcsolódik a munkába, amikor a dob forgása egyre lassul. Ekkor
már ez a rendszer akadályozza meg a dob ?túlpörgését?. Ez a megoldás
kettős előnnyel jár. Egyrészt csökkenti a gubancolódás esélyét, másrészt sokkal
pontosabb és nagyobb dobások végezhetők el általa. A könnyű és
ergonómikusan hajlított hajtókar a házhoz képest eltolt tengelyen helyezkedik
el. Ez a kialakítás növeli a hajtókar teljesítményét. A mély V profilu
dob nagy zsinórkapacitásu és segíti a zsinór lefutását és felcsévélését.
Ultrakönnyű, repülőgépiparban használt alumíniumból készült. A
zsinórvezető tökéletesen vezeti a zsinórt a felcsévéléskor a dob felett.
Bevonata extra kemény TiN bevonat, mely védi a zsinórt a kopástól és a súrlódás
során keletkezett hőt hatékonyan elvezeti. Technikai
információk: 9 db dupla védelemmel ellátott
rozsdamentes acél golyós csapágy Easy Cast System dupla
fékrendszerrel Carbon bevonatú féklamellák Alumínium
hajtókar Ergonomikus EVA markolat a hajtókaron Repülőgép
iparban használatos alumíniumból készült V profilu dob a nagy
zsinórkapacitásért. X-RAY
LTE Repülőgép iparban használatos
alumíniumból készült hajtómű Áttétel: 6.3:1 Tömeg:
198g X-RAY
SPL Erős, sárgaréz ötvözetből készült
hajtómű Áttétel: 7.2:1 Tömeg: 212g
piacán. Ezeket a balkezes verziójú orsókat mindennel ellátták, amit egy
igényes horgász elvár egy ilyen minőségi terméktől. Ezen tulajdonságok
közül elsőként kell említeni az Easy Cast nevű hibrid fékrendszert, melynek
segítségével finoman beállítható és szabályozható a dob forgása a dobás során.
Ezzel a rendszerrel radikálisan csökkenthető a zsinór letekeredésének és
gubancolódásának veszélye, valamint nagyon jótékony hatással van a dobástávolság
növelésére és a dobás pontosságára is. A család mindkét tagját (LTE,
SPL) a tervezésben és gyártásban elérhető legkorszerűbb technológia és minőségi
anyagok használata jellemzi. A két típusnak eltérő az áttétele, emiatt
különböző technikákra és felhasználásra mindenki kiválaszthatja a számára
legmegfelelőbbet, legyen szó édesvízi, vagy tengeri horgászatról. Az
orsó háza és a hajtómű ellenáll a nagy terhelésnek, a külső hatásoknak, a dob
elképesztően sima futást produkál és mindezt egy rendkívül könnyű
kivitelben. A harciféket carbon borítású túlméretes lamellákkal
szerelték, melynek a következménye a megbízhatóan megtartott beállított fék, még
a legnagyobb küzdelemben is. Mindezekből már látszik, hogy az XRAY
mindenben a horgász szolgálatára áll, rajta nem fog múlni a sikeres és élvezetes
horgászat. Az LTE és az SPL nem csak az áttételben, hanem az
alkalmazott anyagok tekintetében is eltérnek egymástól. Az LTE
hajtóművének anyaga a repülőgép iparban alkalmazott nagyon könnyű alumínium
ötvözet, mely kiválóan bevált a tökéletes és sima futáshoz még alacsony
fordulatszám esetén is. Ezzel szemben az SPL modell esetén a fő
szempont a nagyobb terhelések elviselése és a gyors, nagyobb sebességű horgászat
volt. Ebben segített a nagy szilárdságú sárgaréz ötvözet. Az Easy Cast
technológia egy forradalmian új, hibrid, dobó fékrendszert takar, mely nagy
segítséget nyújt a dobáskor. Ez két fékből áll. Egy mágneses és egy
centrifugális fékből. Mindkettő hat fokozatu. A két rendszer együttes
használatával 36 különböző fokozatot lehet beállítani, ami nagyon finom
hangolást tesz lehetővé a dobás során. Ezzel a hibrid fékrendszerrel radikálisan
csökkenthető az ún. ?backlash? (visszacsapódás, zsinórleesés) hatás. A
centrifugális fék jótékony hatással van a dobás kezdeti szakaszára, ekkor
ugyanis a nagyobb fordulatszám, nagyobb centrifugális erőt fejt ki, ezáltal az
energia felszabadulása egyenletes. A mágneses fék rendszer a dobás
második felében kapcsolódik a munkába, amikor a dob forgása egyre lassul. Ekkor
már ez a rendszer akadályozza meg a dob ?túlpörgését?. Ez a megoldás
kettős előnnyel jár. Egyrészt csökkenti a gubancolódás esélyét, másrészt sokkal
pontosabb és nagyobb dobások végezhetők el általa. A könnyű és
ergonómikusan hajlított hajtókar a házhoz képest eltolt tengelyen helyezkedik
el. Ez a kialakítás növeli a hajtókar teljesítményét. A mély V profilu
dob nagy zsinórkapacitásu és segíti a zsinór lefutását és felcsévélését.
Ultrakönnyű, repülőgépiparban használt alumíniumból készült. A
zsinórvezető tökéletesen vezeti a zsinórt a felcsévéléskor a dob felett.
Bevonata extra kemény TiN bevonat, mely védi a zsinórt a kopástól és a súrlódás
során keletkezett hőt hatékonyan elvezeti. Technikai
információk: 9 db dupla védelemmel ellátott
rozsdamentes acél golyós csapágy Easy Cast System dupla
fékrendszerrel Carbon bevonatú féklamellák Alumínium
hajtókar Ergonomikus EVA markolat a hajtókaron Repülőgép
iparban használatos alumíniumból készült V profilu dob a nagy
zsinórkapacitásért. X-RAY
LTE Repülőgép iparban használatos
alumíniumból készült hajtómű Áttétel: 6.3:1 Tömeg:
198g X-RAY
SPL Erős, sárgaréz ötvözetből készült
hajtómű Áttétel: 7.2:1 Tömeg: 212g
Adatlap
Ár: | 38.465 Ft |
Termékek: | Orsók |
Feladás dátuma: | 2024.05.25 |
Eddig megtekintették 10 alkalommal |
A hirdető adatai
Horgászáshoz rovaton belül a(z) "Rapture Xray Spl 1000 casting orsó" című hirdetést látja. (fent)