Spro Sp1 1000 elsőfékes pergető orsó (1390-710)
Ami szép, az szép! És még tökéletes is! Piac legvagányabb pergetőorsója. SPRO
idei újdonsága az SP1. Pillanatnyilag a SPRO legjobb pergető orsója, letisztult,
sallangmentes matt fekete dizájnnal kitűnik a tömegből. Kézbe véve is érződik,
hogy nem játék orsó, a 290 grammos tömegével nem lesz pehelysúlyú bajnok, de nem
is ez volt a cél. Mert szilárd alumínium vázra építették az orsót, és csak a
kétoldali fed lap készült karbonból, semmi más! Meghajtása, jelenleg a legújabb
SPRO szabadalommal bíró S//Drive, a tengely SUS304 rozsdamentes acél,
fogaskerekek cinkötvözet + rozsdamentes acél, és mind ezt megspékelték 7+1
prémium rozsdamentes acél csapággyal. Minden külső alkatrész tömör alumíniumból
készült úgy, mint például a hajtókar és a csavarok. Összeségében minden
szempontból egy modern orsó, nagyon vagány megjelenéssel, aminek a vonásai
visszaköszönnek az F1-ből. Bel tartalmat tekintve egy precíz erőmű. Ha nem
ragaszkodsz az ultrakönnyű orsókhoz, akkor ezt minden képen kézbe kell venned.
Méretezésük eltér a jelenleg futó orsóktól, így 1 mérettel nagyobb! 4000-es
orsónak felel meg. - 7 + 1 rozsdamentes acél golyóscsapágy. - Alumínium test
karbon borítással. - Alumínium orsó. - S-görbe fogaskerék-rendszer. - SUS304
rozsdamentes acél tengely. - Cinkötvözet + rozsdamentes acél fogaskerék. -
Túlméretes húzógomb. SPRO idei újdonsága az SP1. Pillanatnyilag a SPRO legjobb
pergető orsója, letisztult, sallangmentes matt fekete dizájnnal kitűnik a
tömegből. Kézbe véve is érződik, hogy nem játék orsó, a 290 grammos tömegével
nem lesz pehelysúlyú bajnok, de nem is ez volt a cél. Mert szilárd alumínium
vázra építették az orsót, és csak a kétoldali fed lap készült karbonból, semmi
más! Meghajtása, jelenleg a legújabb SPRO szabadalommal bíró S//Drive, a tengely
SUS304 rozsdamentes acél, fogaskerekek cinkötvözet + rozsdamentes acél, és mind
ezt megspékelték 7+1 prémium rozsdamentes acél csapággyal. Minden külső
alkatrész tömör alumíniumból készült úgy, mint például a hajtókar és a csavarok.
Összeségében minden szempontból egy modern orsó, nagyon vagány megjelenéssel,
aminek a vonásai visszaköszönnek az F1-ből. Bel tartalmat tekintve egy precíz
erőmű. Ha nem ragaszkodsz az ultrakönnyű orsókhoz, akkor ezt minden képen kézbe
kell venned. Méretezésük eltér a jelenleg futó orsóktól, így 1 mérettel nagyobb!
4000-es orsónak felel meg. - 7 + 1 rozsdamentes acél golyóscsapágy. - Alumínium
test karbon borítással. - Alumínium orsó. - S-görbe fogaskerék-rendszer. -
SUS304 rozsdamentes acél tengely. - Cinkötvözet + rozsdamentes acél fogaskerék.
- Túlméretes húzógomb. Modern megjelenés Masszív, erős szerkezet Sekély dob 1
mérettel nagyobb 4000-es orsónak felel meg CODE MODEL WEIGHT BB M/MM 1 SU RATIO
CM/ROTATION 1390-710 1000 265g 7+1 150/0,13 1 X 1 5,2:1 64cm 1390-720 2000 274g
7+1 150/0,18 1 X 1 5,2:1 68cm 1390-730 3000 290g 7+1 150/0,22 1 X 1 5,2:1 74cm
1390-740 4000 325g 7+1 150/0,25 1 X 1 5,2:1 78cm
idei újdonsága az SP1. Pillanatnyilag a SPRO legjobb pergető orsója, letisztult,
sallangmentes matt fekete dizájnnal kitűnik a tömegből. Kézbe véve is érződik,
hogy nem játék orsó, a 290 grammos tömegével nem lesz pehelysúlyú bajnok, de nem
is ez volt a cél. Mert szilárd alumínium vázra építették az orsót, és csak a
kétoldali fed lap készült karbonból, semmi más! Meghajtása, jelenleg a legújabb
SPRO szabadalommal bíró S//Drive, a tengely SUS304 rozsdamentes acél,
fogaskerekek cinkötvözet + rozsdamentes acél, és mind ezt megspékelték 7+1
prémium rozsdamentes acél csapággyal. Minden külső alkatrész tömör alumíniumból
készült úgy, mint például a hajtókar és a csavarok. Összeségében minden
szempontból egy modern orsó, nagyon vagány megjelenéssel, aminek a vonásai
visszaköszönnek az F1-ből. Bel tartalmat tekintve egy precíz erőmű. Ha nem
ragaszkodsz az ultrakönnyű orsókhoz, akkor ezt minden képen kézbe kell venned.
Méretezésük eltér a jelenleg futó orsóktól, így 1 mérettel nagyobb! 4000-es
orsónak felel meg. - 7 + 1 rozsdamentes acél golyóscsapágy. - Alumínium test
karbon borítással. - Alumínium orsó. - S-görbe fogaskerék-rendszer. - SUS304
rozsdamentes acél tengely. - Cinkötvözet + rozsdamentes acél fogaskerék. -
Túlméretes húzógomb. SPRO idei újdonsága az SP1. Pillanatnyilag a SPRO legjobb
pergető orsója, letisztult, sallangmentes matt fekete dizájnnal kitűnik a
tömegből. Kézbe véve is érződik, hogy nem játék orsó, a 290 grammos tömegével
nem lesz pehelysúlyú bajnok, de nem is ez volt a cél. Mert szilárd alumínium
vázra építették az orsót, és csak a kétoldali fed lap készült karbonból, semmi
más! Meghajtása, jelenleg a legújabb SPRO szabadalommal bíró S//Drive, a tengely
SUS304 rozsdamentes acél, fogaskerekek cinkötvözet + rozsdamentes acél, és mind
ezt megspékelték 7+1 prémium rozsdamentes acél csapággyal. Minden külső
alkatrész tömör alumíniumból készült úgy, mint például a hajtókar és a csavarok.
Összeségében minden szempontból egy modern orsó, nagyon vagány megjelenéssel,
aminek a vonásai visszaköszönnek az F1-ből. Bel tartalmat tekintve egy precíz
erőmű. Ha nem ragaszkodsz az ultrakönnyű orsókhoz, akkor ezt minden képen kézbe
kell venned. Méretezésük eltér a jelenleg futó orsóktól, így 1 mérettel nagyobb!
4000-es orsónak felel meg. - 7 + 1 rozsdamentes acél golyóscsapágy. - Alumínium
test karbon borítással. - Alumínium orsó. - S-görbe fogaskerék-rendszer. -
SUS304 rozsdamentes acél tengely. - Cinkötvözet + rozsdamentes acél fogaskerék.
- Túlméretes húzógomb. Modern megjelenés Masszív, erős szerkezet Sekély dob 1
mérettel nagyobb 4000-es orsónak felel meg CODE MODEL WEIGHT BB M/MM 1 SU RATIO
CM/ROTATION 1390-710 1000 265g 7+1 150/0,13 1 X 1 5,2:1 64cm 1390-720 2000 274g
7+1 150/0,18 1 X 1 5,2:1 68cm 1390-730 3000 290g 7+1 150/0,22 1 X 1 5,2:1 74cm
1390-740 4000 325g 7+1 150/0,25 1 X 1 5,2:1 78cm
Adatlap
Ár: | 34.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Termékek: | Orsók |
Feladás dátuma: | 2025.01.07 |
Eddig megtekintették 5 alkalommal |
A hirdető adatai
Horgászáshoz rovaton belül a(z) "Spro Sp1 1000 elsőfékes pergető orsó (1390-710)" című hirdetést látja. (fent)