SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék /
SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék / Benzin- és
Dízelmotorokhoz - 500ml 1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: Image- A SPURI üzemanyagba
adagolva az ellátó rendszert tisztítja. - A nagytakarítást a robbanótérben is
folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - Második technikai
jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket,
kopáscsökkentő hatást kifejtve. - Hosszantartó használat mellett a mozgó
fémalkatrészeket fényesre edzi. - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi
üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény
nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a
katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát. - Hígítja az üzemanyag téli
konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható! Az oldal tetejére 2. A
SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos
kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja,
diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén. -
Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas
energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A tökéletesebb égés miatt
salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak
a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt),
csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő
hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes
üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül. - Dinamikusabbá
válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb
gyorsulási paraméterek. Kopogás nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a
gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell
állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - Új
járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt
folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI
adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári
kompressziót mértek a márkaszervizben.) - Nő a robbanási energia, de a nagy
hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz
és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az
üzemanyag. - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve
tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a
vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a
korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A SPURI
előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép,
mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A SPURI csökkenti a
porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is.
Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a
beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és
folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A SPURI az
üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi,
ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 3. A SPURI
HASZNÁLATA: A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.:
100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az
üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a
flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. Az oldal tetejére 4.
GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS: - 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb.
3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft
ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l
üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. -
12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 23 Ft-tal olcsóbb
üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. - A SPURI-nak dermedésgátló
hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter
= 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig - A SPURI biodízel
üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi
olajokkal üzemelo jármuvek dinamizmusát visszaadja gázolaj minoségben. Javítja
kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A
biodízel elokészítés viszont a motoroknál szükséges! - A SPURI kitunoen
vizsgázott a hutoközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás
motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hutorendszert is beleértve.
Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet
öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként
10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hofokon 10-15
percet és üzemmelegen kiengedjük a hutoközeget, ami magával viszi a 95%-át a
fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval! Az oldal
tetejére 5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz! - Csak eredeti
csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog! -
Többletadagolás nem káros, de felesleges. - Nagy hidegben -10 °C körül dupla
mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében! - Egyes járműveknél, valamint
erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba
rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek
fokozottabb kenése miatt. - A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási
hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI
nélkül. - Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre
ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön! - Az adalék gőzeinek belégzése
egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell! - A SPURI
szabadalommal védett termék! - A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a
beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és
Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április
15-én. - AMEI eng. szám: 501/0586.
Dízelmotorokhoz - 500ml 1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: Image- A SPURI üzemanyagba
adagolva az ellátó rendszert tisztítja. - A nagytakarítást a robbanótérben is
folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - Második technikai
jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket,
kopáscsökkentő hatást kifejtve. - Hosszantartó használat mellett a mozgó
fémalkatrészeket fényesre edzi. - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi
üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény
nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a
katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát. - Hígítja az üzemanyag téli
konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható! Az oldal tetejére 2. A
SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos
kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja,
diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén. -
Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas
energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A tökéletesebb égés miatt
salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak
a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt),
csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő
hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes
üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül. - Dinamikusabbá
válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb
gyorsulási paraméterek. Kopogás nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a
gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell
állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - Új
járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt
folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI
adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári
kompressziót mértek a márkaszervizben.) - Nő a robbanási energia, de a nagy
hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz
és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az
üzemanyag. - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve
tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a
vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a
korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A SPURI
előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép,
mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A SPURI csökkenti a
porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is.
Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a
beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és
folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A SPURI az
üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi,
ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 3. A SPURI
HASZNÁLATA: A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.:
100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az
üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a
flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. Az oldal tetejére 4.
GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS: - 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb.
3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft
ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l
üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. -
12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 23 Ft-tal olcsóbb
üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. - A SPURI-nak dermedésgátló
hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter
= 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig - A SPURI biodízel
üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi
olajokkal üzemelo jármuvek dinamizmusát visszaadja gázolaj minoségben. Javítja
kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A
biodízel elokészítés viszont a motoroknál szükséges! - A SPURI kitunoen
vizsgázott a hutoközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás
motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hutorendszert is beleértve.
Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet
öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként
10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hofokon 10-15
percet és üzemmelegen kiengedjük a hutoközeget, ami magával viszi a 95%-át a
fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval! Az oldal
tetejére 5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz! - Csak eredeti
csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog! -
Többletadagolás nem káros, de felesleges. - Nagy hidegben -10 °C körül dupla
mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében! - Egyes járműveknél, valamint
erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba
rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek
fokozottabb kenése miatt. - A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási
hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI
nélkül. - Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre
ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön! - Az adalék gőzeinek belégzése
egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell! - A SPURI
szabadalommal védett termék! - A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a
beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és
Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április
15-én. - AMEI eng. szám: 501/0586.
Adatlap
Ár: | 8.490 Ft |
Besorolása: | Autóápolás |
Feladás dátuma: | 2025.01.24 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék /" című hirdetést látja. (fent)