
Kulturális marketing és kreatológia - Magyari Beck István
A XXI. század az emberiség eddig talán legnagyobb problémájával köszöntött ránk:
meghasonlott és ellentmondásba került egymással a gazdaság és a kultúra. Holott
a gazdaság maga is kultúra, a kultúra meg a gazdaság, gazdaságosság elvein
nyugszik. Egymásban élnek és egymás által léteznek. Ha az egyik győztesként
kerülne ki ebből a harcból, ő a győztes is pusztulásnak indulna. Hogyan
lehetséges a két viaskodó fél kibékítése? Ez a könyv a kultúra és a gazdaság
kiegyezésének alapjait kívánja lefektetni a releváns alapfogalmak és az
alapkérdések fölvázolásával. A harcban álló felek ugyanis nem mindig ismerik
egymást eléggé ahhoz, hogy a kölcsönös rászorultság világossá váljon számukra. E
könyvet haszonnal forgathatják művészek, közgazdászok, tudományos kutatók, a
kultúra menedzserei, kulturális vállalkozók, állami irányítószervek dolgozói,
önkormányzati tisztviselők, de az olyan elvont szakterületek képviselői is, mint
az esztétika és a tudományelmélet. A könyv szerzője a Budapesti Corvinus Egyetem
professzora, aki eddig 18 könyvet adott ki (ez éppen a 18.) és kétszáz
tudományos közleményt publikált, melyekből közel 60 angol nyelven jelent meg.
1983 óta járja a világ nagy kutatóközpontjait. 1991-ben a New York State
University College at Buffalo Center for Studies in Creativity Osborn
Professor-i címet adományozott neki a kreatológiában elért eredményeiért.
Jelenleg is több nemzetközi kutatóhálózat érdeklődik munkái iránt.
meghasonlott és ellentmondásba került egymással a gazdaság és a kultúra. Holott
a gazdaság maga is kultúra, a kultúra meg a gazdaság, gazdaságosság elvein
nyugszik. Egymásban élnek és egymás által léteznek. Ha az egyik győztesként
kerülne ki ebből a harcból, ő a győztes is pusztulásnak indulna. Hogyan
lehetséges a két viaskodó fél kibékítése? Ez a könyv a kultúra és a gazdaság
kiegyezésének alapjait kívánja lefektetni a releváns alapfogalmak és az
alapkérdések fölvázolásával. A harcban álló felek ugyanis nem mindig ismerik
egymást eléggé ahhoz, hogy a kölcsönös rászorultság világossá váljon számukra. E
könyvet haszonnal forgathatják művészek, közgazdászok, tudományos kutatók, a
kultúra menedzserei, kulturális vállalkozók, állami irányítószervek dolgozói,
önkormányzati tisztviselők, de az olyan elvont szakterületek képviselői is, mint
az esztétika és a tudományelmélet. A könyv szerzője a Budapesti Corvinus Egyetem
professzora, aki eddig 18 könyvet adott ki (ez éppen a 18.) és kétszáz
tudományos közleményt publikált, melyekből közel 60 angol nyelven jelent meg.
1983 óta járja a világ nagy kutatóközpontjait. 1991-ben a New York State
University College at Buffalo Center for Studies in Creativity Osborn
Professor-i címet adományozott neki a kreatológiában elért eredményeiért.
Jelenleg is több nemzetközi kutatóhálózat érdeklődik munkái iránt.

Adatlap
Ár: | 11.990 Ft |
Könyvkereső: | Iskolai / Tankönyvek |
Feladás dátuma: | 2025.07.02 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Kulturális marketing és kreatológia - Magyari Beck István" című hirdetést látja. (fent)