AZ ÉRTÉKESÍTÉS TITKOS KÓDJA
Szerzők: Ian Mills, Mark Ridley, Ben Laker, Tim Chapman HVG Kiadó, 2019 Mi
különbözteti meg a győzteseket? Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését? Hogyan segíthetik a vezetők
az eredményes értékesítést? Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket,
elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán
profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is
megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró
könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen
hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket. A tudományos múlttal rendelkező
szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést
végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával.
Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a
Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett
tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a
kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A
következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában
pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén. ?Az értékesítés
ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi
üzleti szakember számára. Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni
emberi dolog (To Sell is Human) szerzője A kötet adatai: Kötés: keménytáblás,
védőborítóval Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 288 oldal
különbözteti meg a győzteseket? Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését? Hogyan segíthetik a vezetők
az eredményes értékesítést? Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket,
elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán
profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is
megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró
könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen
hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket. A tudományos múlttal rendelkező
szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést
végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával.
Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a
Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett
tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a
kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A
következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában
pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén. ?Az értékesítés
ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi
üzleti szakember számára. Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni
emberi dolog (To Sell is Human) szerzője A kötet adatai: Kötés: keménytáblás,
védőborítóval Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 288 oldal
Adatlap
Ár: | 3.360 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.24 |
Eddig megtekintették 20 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "AZ ÉRTÉKESÍTÉS TITKOS KÓDJA" című hirdetést látja. (fent)