![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
CSOMAGOLÁSMENEDZSMENT
Szerző: Dörnyei Krisztina Rita Kossuth Kiadó, 2019 A könyv célja közreadni
minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási
szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson.
Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja
mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével,
koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi
funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak
a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet. Elmagyarázza
a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a
vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a
márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével
kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó
ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a
tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá,
először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan
értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket ? a formát és színt ? úgy
kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét
és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és
befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói
döntést. A kötet adatai: Formátum: 190 x 250 mm Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
350 oldal
minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási
szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson.
Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja
mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével,
koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi
funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak
a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet. Elmagyarázza
a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a
vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a
márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével
kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó
ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a
tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá,
először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan
értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket ? a formát és színt ? úgy
kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét
és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és
befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói
döntést. A kötet adatai: Formátum: 190 x 250 mm Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
350 oldal
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 5.590 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.07.27 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Könyv kereső rovaton belül a(z) "CSOMAGOLÁSMENEDZSMENT" című hirdetést látja. (fent)