A REKLÁM FOGALOMTÁRA
Második, bővített kiadás A 2005-ös kiadás bővített, aktualizált változata.
Szerző: Virányi Péter Gondolat Kiadó, 2015 Társaságban mindig akad több olyan
közös beszédtéma, amelynek mindenki szakértője. Ezek a szakértett területek
többnyire a foci, politika, nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor
kiegészült a reklámokkal. Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú,
cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig
mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk
készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet
írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor
bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul
bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot
közvetítenek számunkra. Hogyan készül a reklám? Milyen törvényszerűségeket
célszerű figyelembe venni? Milyen lépésekből tevődik össze a reklámkészítés?
Hogyan lehet a hatékonyságát, hatását ellenőrizni? Milyen technikai
feltételeknek kell eleget tennie? Erről szól Virányi Péter A reklám fogalomtára
című könyve. A könyv egyszerre kézikönyv és lexikon. Átfogó képet ad a reklám
készítésénél használt több mint félezer fogalomról. Hiánypótló. Fejezetei
végigkövetik a reklámkészítés valamennyi fázisát. Reklámpszichológiai része
pedig nem csupán a lélektan, hanem a szociológia, szociálpszichológia mezsgyéjén
mozogva segíti a tervezés és a befogadás törvényszerűségeinek megértését. A
könyv hasznos gyakorlati ismereteket ad a reklámmal foglalkozóknak - legyen az
készítő, befogadó - és nélkülözhetetlen azok számára is, akik érdeklődnek
iránta, avagy még csak tanulják ezt a ma már életünk minden szeletét átfogó
szakmát. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2015 Terjedelem: 228
oldal
Szerző: Virányi Péter Gondolat Kiadó, 2015 Társaságban mindig akad több olyan
közös beszédtéma, amelynek mindenki szakértője. Ezek a szakértett területek
többnyire a foci, politika, nők és az autók, de az utóbbi néhány évben ez a sor
kiegészült a reklámokkal. Divat a reklámokat szidni, egy-egy rosszindulatú,
cinikus megjegyzést megereszteni a szakmáról és annak művelőiről. Pedig
mindannyian foglalkozunk vele. Amikor névjegyet csináltatunk, vagy netán magunk
készítjük el, amikor beszélünk önmagunkról, munkánkról, amikor fejléces levelet
írunk, akkor is reklámot készítünk. De önkéntes reklámhordozók vagyunk, amikor
bevásárlószatyrainkat lóbálva megyünk az utcán. A reklámok akarva-akaratlanul
bevonultak mindennapjainkba, szófordulatai a köznyelvbe; értékeket, divatot
közvetítenek számunkra. Hogyan készül a reklám? Milyen törvényszerűségeket
célszerű figyelembe venni? Milyen lépésekből tevődik össze a reklámkészítés?
Hogyan lehet a hatékonyságát, hatását ellenőrizni? Milyen technikai
feltételeknek kell eleget tennie? Erről szól Virányi Péter A reklám fogalomtára
című könyve. A könyv egyszerre kézikönyv és lexikon. Átfogó képet ad a reklám
készítésénél használt több mint félezer fogalomról. Hiánypótló. Fejezetei
végigkövetik a reklámkészítés valamennyi fázisát. Reklámpszichológiai része
pedig nem csupán a lélektan, hanem a szociológia, szociálpszichológia mezsgyéjén
mozogva segíti a tervezés és a befogadás törvényszerűségeinek megértését. A
könyv hasznos gyakorlati ismereteket ad a reklámmal foglalkozóknak - legyen az
készítő, befogadó - és nélkülözhetetlen azok számára is, akik érdeklődnek
iránta, avagy még csak tanulják ezt a ma már életünk minden szeletét átfogó
szakmát. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2015 Terjedelem: 228
oldal
Adatlap
Ár: | 2.975 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.14 |
Eddig megtekintették 24 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A REKLÁM FOGALOMTÁRA " című hirdetést látja. (fent)