TERMÉKÉLMÉNY
Szerzők: Becker György, Izsó Lajos Akadémiai Kiadó, 2011 A közgazdászok a
legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az
érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság,
hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint
azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes
könyv számtalan ütős példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők
maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas
esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a
marketingesek forgathatják haszonnal. Hámori Balázs egyetemi tanár Budapesti
Corvinus Egyetem A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak,
dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén,
avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját
termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks
méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott
bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai
indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet
minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák
megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és
marketing vonatkozásaiba egyaránt. Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési
igazgató Hoffmann Research International A kötet adatai: Kötés: kartonált,
ragasztókötött Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2011 Terjedelem: 456 oldal
legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az
érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság,
hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint
azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes
könyv számtalan ütős példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők
maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas
esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a
marketingesek forgathatják haszonnal. Hámori Balázs egyetemi tanár Budapesti
Corvinus Egyetem A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak,
dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén,
avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját
termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks
méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott
bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai
indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet
minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák
megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és
marketing vonatkozásaiba egyaránt. Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési
igazgató Hoffmann Research International A kötet adatai: Kötés: kartonált,
ragasztókötött Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2011 Terjedelem: 456 oldal
Adatlap
Ár: | 5.100 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.04 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TERMÉKÉLMÉNY" című hirdetést látja. (fent)