KÉK ÓCEÁN VÁLTÁS
Hatékony és magabiztos növekedés verseny nélkül Szerzők: Renée Mauborgne, W.
Chan Kim HVG Kiadó, 2018 Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk?
Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk
el? Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről? A
telített, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebbé válik a jövőbe
mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre
kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk a versenytársaktól hemzsegő vörös
óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal
egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk, vagy újításainkkal a reménybeli
vevők számunkra eddig elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá ?
de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a
változás mellé áll. W. Chan Kim és Renée Mauborgne, a kék óceán stratégia
kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui gyakorlatias
könyvükben bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert
vállalatok, nonprofit szervezetek és állami intézmények köréből vett
esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre
vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján szervezetünk
egészében elterjeszthetjük az emberséges hozzáálláson alapuló új szemléletmódot,
és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket. W. Chan Kim és Renée
Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének
igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a
nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global
Leadership Fellows programjának tagjai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A
Kék óceán stratégia címűkönyvük ikonikus és nagy hatású stratégiakönyvként vált
nemzetközi bestsellerré. ?Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után.
A Kék óceán váltás a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására
kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet
elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat létre magának.
Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak.
Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek
megkérdőjelezésére, újszerű kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de
az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk.? Daniel H. Pink, az Eladni
emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a Johnny Bunk kalandjai szerzője A kötet
adatai: Kötés: keménytáblás, védőborítóval Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 344
oldal
Chan Kim HVG Kiadó, 2018 Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk?
Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk
el? Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről? A
telített, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebbé válik a jövőbe
mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre
kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk a versenytársaktól hemzsegő vörös
óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal
egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk, vagy újításainkkal a reménybeli
vevők számunkra eddig elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá ?
de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a
változás mellé áll. W. Chan Kim és Renée Mauborgne, a kék óceán stratégia
kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui gyakorlatias
könyvükben bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert
vállalatok, nonprofit szervezetek és állami intézmények köréből vett
esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre
vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján szervezetünk
egészében elterjeszthetjük az emberséges hozzáálláson alapuló új szemléletmódot,
és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket. W. Chan Kim és Renée
Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének
igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a
nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global
Leadership Fellows programjának tagjai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A
Kék óceán stratégia címűkönyvük ikonikus és nagy hatású stratégiakönyvként vált
nemzetközi bestsellerré. ?Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után.
A Kék óceán váltás a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására
kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet
elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat létre magának.
Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak.
Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek
megkérdőjelezésére, újszerű kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de
az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk.? Daniel H. Pink, az Eladni
emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a Johnny Bunk kalandjai szerzője A kötet
adatai: Kötés: keménytáblás, védőborítóval Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 344
oldal
Adatlap
Ár: | 3.600 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.24 |
Eddig megtekintették 15 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "KÉK ÓCEÁN VÁLTÁS" című hirdetést látja. (fent)