Betöltés...

Nir Eyal, Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed
órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb
mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért
fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért
vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy
ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások,
internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe? Nir Eyal, a
Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a
horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva,
gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült
szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok működésének elve,
hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt
elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv
részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a
cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra akasztva
termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és
mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a
termékek a viselkedésünkre. Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ
már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat
mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó
erőket a saját (üzleti) hasznunkra. Szalay Ádám kommunikációs szakértő

Tovább
Adatlap
Ár: 2.456 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2024.07.04
Eddig megtekintették 12 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Nir Eyal, Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Nir Eyal, Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva" című hirdetést látja. (fent)