Jeffrey Gitomer - Az ?értékesítés kis vörös könyve
Az ?értékesítés kis vörös könyvében lehetőséged nyílik arra, hogy megértsd,
miért történik az értékesítés. És miközben elsajátítod azokat az elemeket,
melyeket megadok neked, magadnak is értékesítesz ? mindörökre. A siker és a
középszerűség közti különbség a filozófia. A legtöbb értékesítő a hónap végére
gondol, hogy eléri-e a célkitűzést. Neked azonban el kell kezdened az idők
végezetére gondolnod. Én így gondolom. Amennyiben az idők végezetével
gondolkodsz, minden egyes alkalommal, amikor értékesítési helyzetbe kerülsz, az
értékesítés hosszú távú, kapcsolat vezérelt és beajánlás-orientált lesz. És
ennek semmi köze sincs az értékesítés manipulálásához, vagy egyéb nyomorúságos
taktikához. Attól válik egy igazi értékesítő rossz ügynökké. Az értékesítés kis
vörös könyvének lehetne az is a címe, hogy A vásárlás kis vörös könyve. Az
értékesítésben a lényegi különbség a sikeres és a sikertelen között abban
rejlik, hogy csak megpróbálod-e eladni azt, amid van, vagy inkább megteremted
azt a légkört, ahol a potenciális vevő meg fogja vásárolni azt, amid van. ?Az
emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni? több
mint bejegyzett védjegyemmé vált ? ez a mantrám. Ezen könyv elolvasását követően
el kell kezdened alkalmaznod egy olyan filozófiát, mely egy magasabb,
értékvezérelt, segítő cél felé vezet téged.
miért történik az értékesítés. És miközben elsajátítod azokat az elemeket,
melyeket megadok neked, magadnak is értékesítesz ? mindörökre. A siker és a
középszerűség közti különbség a filozófia. A legtöbb értékesítő a hónap végére
gondol, hogy eléri-e a célkitűzést. Neked azonban el kell kezdened az idők
végezetére gondolnod. Én így gondolom. Amennyiben az idők végezetével
gondolkodsz, minden egyes alkalommal, amikor értékesítési helyzetbe kerülsz, az
értékesítés hosszú távú, kapcsolat vezérelt és beajánlás-orientált lesz. És
ennek semmi köze sincs az értékesítés manipulálásához, vagy egyéb nyomorúságos
taktikához. Attól válik egy igazi értékesítő rossz ügynökké. Az értékesítés kis
vörös könyvének lehetne az is a címe, hogy A vásárlás kis vörös könyve. Az
értékesítésben a lényegi különbség a sikeres és a sikertelen között abban
rejlik, hogy csak megpróbálod-e eladni azt, amid van, vagy inkább megteremted
azt a légkört, ahol a potenciális vevő meg fogja vásárolni azt, amid van. ?Az
emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni? több
mint bejegyzett védjegyemmé vált ? ez a mantrám. Ezen könyv elolvasását követően
el kell kezdened alkalmaznod egy olyan filozófiát, mely egy magasabb,
értékvezérelt, segítő cél felé vezet téged.
Adatlap
Ár: | 2.700 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.12.02 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Jeffrey Gitomer - Az ?értékesítés kis vörös könyve" című hirdetést látja. (fent)