A public relations alapjai
A public relations alapjai A public relations (PR) eszközt kínál az
elgondolásaink kommunikálására és elfogadtatásukra ? ez életbevágóan szükséges
jártasság, ha valaki új elgondolásokkal foglalkozik. Így tudunk támogatást
szerezni a terveinkhez és törekvéseinkhez. Mivel a köztudatban olyan kép él,
hogy a public relations annak a módja, hogy hírverést csapjunk valaminek, a
témának korábban komoly korlátai voltak. Olyan terület volt ez, amelyből
hiányoztak olyan kulcselemek, amelyek nagyon is szükségesek a sikeréhez. Ám
most, néhány fontos Szcientológia felfedezésnek köszönhetően, bizonyos
előrelépések a teljes tevékenységet jóval használhatóbbá és eredményesebbé
tették. L. Ron Hubbard finomításai a tárgyban nemcsak nélkülözhetetlenné teszik
a public relationst minden egyén, illetve csoport számára, hanem a korábbi
velejáró korlátokat is eltávolítják. Bár a public relations teljes technológiája
rendkívül szerteágazó, az itt leírt alapelveket rendkívül hasznosnak találhatja
mindenki, aki valamilyen értékes céllal rendelkezik. A Dianetika és a
Szcientológia alapítójaként L. Ron Hubbardot széles körben a modern kor egyik
legbefolyásosabb írójának és humanitáriusának tartják. Írói karrierje több mint
fél évszázadot ölelt fel, amelynek során az amerikai regényirodalom vezető
alakja volt, illetve több mint 35 millió szónyi ismeretközlő művet hagyott hátra
? ezek alkotják az emberi elméről és szellemről szóló legátfogóbb beszámolót,
amely megadja a teljes szellemi szabadsághoz vezető egyetlen utat. Művei a mai
napig összesen 71 nyelven, több mint 250 millió példányban keltek el a világon.
Mindent összevéve ezek az anyagok 3000-nél is több felvett előadást és kb. 5000
írásművet tartalmaznak, amelyek közül 19 felkerült a New York Times bestseller
listájára. Jelentős írói hagyatékáról 4 Guinness World Record is tanúskodik: ő a
legtöbbet fordított, legtöbbet kiadott és a legtöbb hangoskönyvvel rendelkező
író, illetve ő írta a legtöbbet fordított nemvallásos művet is. L. Ron Hubbard
szellemi hagyatékának lényegét azonban a legjobban talán ez az egyszerű
kijelentése fejezi ki: ?Szeretek másokon segíteni, és életem legnagyobb örömének
tekintem, amikor azt látom, hogy egy ember megszabadítja önmagát az árnyaktól,
amelyek elhomályosították napjait. Az ember ezeket az árnyakat annyira sűrűnek
látja, és azok olyan súllyal nehezednek rá, hogy amikor felfedezi, hogy ezek
csak árnyak, és képes átlátni és átsétálni rajtuk, és újra megfürödhet a
napfényben, akkor rendkívül boldognak érzi magát. És attól tartok, én is éppoly
boldog vagyok, mint ő.?
elgondolásaink kommunikálására és elfogadtatásukra ? ez életbevágóan szükséges
jártasság, ha valaki új elgondolásokkal foglalkozik. Így tudunk támogatást
szerezni a terveinkhez és törekvéseinkhez. Mivel a köztudatban olyan kép él,
hogy a public relations annak a módja, hogy hírverést csapjunk valaminek, a
témának korábban komoly korlátai voltak. Olyan terület volt ez, amelyből
hiányoztak olyan kulcselemek, amelyek nagyon is szükségesek a sikeréhez. Ám
most, néhány fontos Szcientológia felfedezésnek köszönhetően, bizonyos
előrelépések a teljes tevékenységet jóval használhatóbbá és eredményesebbé
tették. L. Ron Hubbard finomításai a tárgyban nemcsak nélkülözhetetlenné teszik
a public relationst minden egyén, illetve csoport számára, hanem a korábbi
velejáró korlátokat is eltávolítják. Bár a public relations teljes technológiája
rendkívül szerteágazó, az itt leírt alapelveket rendkívül hasznosnak találhatja
mindenki, aki valamilyen értékes céllal rendelkezik. A Dianetika és a
Szcientológia alapítójaként L. Ron Hubbardot széles körben a modern kor egyik
legbefolyásosabb írójának és humanitáriusának tartják. Írói karrierje több mint
fél évszázadot ölelt fel, amelynek során az amerikai regényirodalom vezető
alakja volt, illetve több mint 35 millió szónyi ismeretközlő művet hagyott hátra
? ezek alkotják az emberi elméről és szellemről szóló legátfogóbb beszámolót,
amely megadja a teljes szellemi szabadsághoz vezető egyetlen utat. Művei a mai
napig összesen 71 nyelven, több mint 250 millió példányban keltek el a világon.
Mindent összevéve ezek az anyagok 3000-nél is több felvett előadást és kb. 5000
írásművet tartalmaznak, amelyek közül 19 felkerült a New York Times bestseller
listájára. Jelentős írói hagyatékáról 4 Guinness World Record is tanúskodik: ő a
legtöbbet fordított, legtöbbet kiadott és a legtöbb hangoskönyvvel rendelkező
író, illetve ő írta a legtöbbet fordított nemvallásos művet is. L. Ron Hubbard
szellemi hagyatékának lényegét azonban a legjobban talán ez az egyszerű
kijelentése fejezi ki: ?Szeretek másokon segíteni, és életem legnagyobb örömének
tekintem, amikor azt látom, hogy egy ember megszabadítja önmagát az árnyaktól,
amelyek elhomályosították napjait. Az ember ezeket az árnyakat annyira sűrűnek
látja, és azok olyan súllyal nehezednek rá, hogy amikor felfedezi, hogy ezek
csak árnyak, és képes átlátni és átsétálni rajtuk, és újra megfürödhet a
napfényben, akkor rendkívül boldognak érzi magát. És attól tartok, én is éppoly
boldog vagyok, mint ő.?
Adatlap
Ár: | 1.090 Ft |
Könyvkereső: | EGYÉB |
Feladás dátuma: | 2024.11.12 |
Eddig megtekintették 6 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A public relations alapjai" című hirdetést látja. (fent)