Marketing alapismeretek
Marketing alapismeretek A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők
meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett
tudományát határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott
közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind
az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell
hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös
értékalkotásban, ezáltal beleszólásuk, véleményük súlya növekszik. A magyar
gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak
minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az
információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a
fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A
globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a
fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második
kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet
megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak
marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és
vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve
olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a
közösségi média, a párbeszéd.
meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett
tudományát határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott
közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind
az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell
hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös
értékalkotásban, ezáltal beleszólásuk, véleményük súlya növekszik. A magyar
gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak
minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az
információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a
fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A
globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a
fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második
kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet
megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak
marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és
vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve
olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a
közösségi média, a párbeszéd.
Adatlap
Ár: | 3.890 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.21 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketing alapismeretek" című hirdetést látja. (fent)