Betöltés...

Marketing alapismeretek

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és
igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett tudományát határozzák
meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott közgazdasági és
vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti
jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan
működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös
értékalkotásban, ezáltal beleszólásuk, véleményük súlya növekszik. A magyar
gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak
minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az
információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a
fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A
globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a
fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második
kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet
megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak
marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és
vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve
olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a
közösségi média, a párbeszéd.

Tovább
Adatlap
Ár: 3.710 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2024.07.25
Eddig megtekintették 2 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Marketing alapismeretek
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketing alapismeretek" című hirdetést látja. (fent)