REKLÁM, VAGY AMIT AKARTOK
Szerkesztette: Hargitai Lilla Akadémiai Kiadó, 2012 A kötet szerzői: Berényi
Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér
Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss
Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli,
Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta,
Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt
Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László,
Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis.
Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat.
Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott.
Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető.
Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média
szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi
vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és
milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet adatai: Formátum:
B/5 Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2012
Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér
Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss
Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli,
Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta,
Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt
Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László,
Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis.
Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat.
Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott.
Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető.
Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média
szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi
vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és
milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet adatai: Formátum:
B/5 Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2012
Adatlap
Ár: | 2.975 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.04 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "REKLÁM, VAGY AMIT AKARTOK" című hirdetést látja. (fent)