Zoom-tanterem
Zoom-tanterem 2020 tavaszán, a COVID-19 berobbanásával a világ számos táján
bezártak az egyetemek és az iskolák, az oktatóknak, tanároknak pedig szinte
egyik pillanatról a másikra kellett átállniuk a sokak számára ismeretlennek
számító online oktatásra. A Harvard Egyetem professzora, Dan Levy erre a
váratlan helyzetre válaszolva állította össze nélkülözhetetlenül fontos és jól
használható kézikönyvét, amelyben útmutatóval szolgál tanároknak abban, hogyan
lehet hatékony, eredményes élő órákat, foglalkozásokat tartani az online térben.
A pedagógiai tanácsok mellett a szerző egyebek közt a következő, alapvetően
lényeges gyakorlati kérdésekre ad választ: Mire jók a különböző Zoom-funkciók
(pl. szavazás, csevegés, kiscsoportok)? Hogyan lehet a leghatékonyabban
felhasználni ezeket egy tanóra keretében? Miként aktivizálhatók a diákok a
képernyő előtt? Hogyan lehet közösséget építeni a virtuális osztályteremben?
Mitől válik igazán maradandó élménnyé egy Zoom-alkalmazással megtartott óra?
Munkájának és kutatásainak eredményeire alapozott könyvében Levy professzor
saját, az online oktatásban szerzett tapasztalatai és megfigyelései mellett
merít a Harvardon tanító kollégáinak tanítási stratégiáiból, kutatási
eredményekkel alátámasztott, hatékony oktatási és tanulási elméleteiből. S ami
legalább ilyen fontos, olyan diákokkal készített interjúkat közöl, akik
életükben először most vettek részt online oktatásban, és akiknek szintén
átmenet nélkül kellett átállniuk az új tanulási módszerre.
bezártak az egyetemek és az iskolák, az oktatóknak, tanároknak pedig szinte
egyik pillanatról a másikra kellett átállniuk a sokak számára ismeretlennek
számító online oktatásra. A Harvard Egyetem professzora, Dan Levy erre a
váratlan helyzetre válaszolva állította össze nélkülözhetetlenül fontos és jól
használható kézikönyvét, amelyben útmutatóval szolgál tanároknak abban, hogyan
lehet hatékony, eredményes élő órákat, foglalkozásokat tartani az online térben.
A pedagógiai tanácsok mellett a szerző egyebek közt a következő, alapvetően
lényeges gyakorlati kérdésekre ad választ: Mire jók a különböző Zoom-funkciók
(pl. szavazás, csevegés, kiscsoportok)? Hogyan lehet a leghatékonyabban
felhasználni ezeket egy tanóra keretében? Miként aktivizálhatók a diákok a
képernyő előtt? Hogyan lehet közösséget építeni a virtuális osztályteremben?
Mitől válik igazán maradandó élménnyé egy Zoom-alkalmazással megtartott óra?
Munkájának és kutatásainak eredményeire alapozott könyvében Levy professzor
saját, az online oktatásban szerzett tapasztalatai és megfigyelései mellett
merít a Harvardon tanító kollégáinak tanítási stratégiáiból, kutatási
eredményekkel alátámasztott, hatékony oktatási és tanulási elméleteiből. S ami
legalább ilyen fontos, olyan diákokkal készített interjúkat közöl, akik
életükben először most vettek részt online oktatásban, és akiknek szintén
átmenet nélkül kellett átállniuk az új tanulási módszerre.
Adatlap
Ár: | 2.190 Ft |
Könyvkereső: | Iskolai / Tankönyvek |
Feladás dátuma: | 2024.11.01 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Zoom-tanterem" című hirdetést látja. (fent)