A marketinghatékonyság mérése
A marketinghatékonyság mérése ?A marketing és az értékesítés egymástól
elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan
elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel
formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok,
akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti
tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk,
adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a
múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az
aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő
közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.? Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató,
Lafarge Cement Magyarország Kft. ?Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról
újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen,
hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné
tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére
egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség -
bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel
és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve,
amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a
gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának
megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi
oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.? Dr. habil Tatay Tibor
egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan
elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel
formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok,
akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti
tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk,
adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a
múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az
aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő
közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.? Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató,
Lafarge Cement Magyarország Kft. ?Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról
újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen,
hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné
tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére
egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség -
bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel
és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve,
amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a
gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának
megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi
oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.? Dr. habil Tatay Tibor
egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
Adatlap
Ár: | 4.890 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.11.24 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A marketinghatékonyság mérése" című hirdetést látja. (fent)