Énmárka - Hogyan ne legyél százas?!
Énmárka - Hogyan ne legyél százas?! Tartalomhoz a forma. 4500 követő, 20 millió
oldalletöltés az egyik közösségi oldalon - Kiss T. Anna nevét ma már nemzetközi
környezetben is ismerik. Hogyan csinálja? Aki figyelmesen olvassa az
újságíró-menedzser legújabb, Énmárka című könyvét, megtudhatja. 'Az emberek nem
szeretik elismerni, hogy mások valamiben jobbak náluk. Márpedig csak akkor
leszel brand, ha kiemelkedsz a többi ember közül.' - állítja Kiss T. Anna. A
bátorság fontossága csak egy az énmárkával kapcsolatos, ám ritkán emlegetett
kellékek közül. A szakember feltett szándéka, hogy könyvével rendet tesz e
téren. Azt hiszik például sokan, hogy a személyes márka egyet jelent a
hírességgel, holott az inkább a sikeres brandépítés eredménye. A személyiségnek
sem kell megváltoznia. 'A lényeg marad, csak átstrukturáljuk az elemeket. Van,
amit háttérbe teszünk, másokat felhangosítunk. De lenni kell valódi tartalomnak,
szaktudásnak, tapasztalatnak. Ez adja a márka igazi értékét.' Tévedés az is, ha
a személyes márka fogalmát csak a digitális térben értelmezzük. A karizma élőben
jön csak át igazán. Emellett sok példát lehetne hozni a kevesebb több örök
igazságára is. 'Steve Jobs csak ritkán szólt, de akkor annak mindig súlya volt.
Ő, vérprofiként, éppen így építette fel magát.' A könyv célcsoportja a közép- és
felső vezetők, a multivilág és a kkv-k döntéshozói, akik számára nem világos az
énmárka fogalma, vagy éppen averzióik vannak a fogalommal kapcsolatban. Szakértő
támogatás nélkül azonban aligha lehet végigmenni ezen az úton. Ám ha valaki,
Kiss T. Anna hiteles segítő. Miközben partnereivel (ügyfeleit nevezi így)
dolgozik, saját brandjét is tudatosan építi. Eddigi pályája nyomán, MBA
minősítésű menedzserként, stratégiai üzleti tanácsadóként, széles nemzetközi
kapcsolatrendszert épített, most erre alapoz. (Forbes Magazin 2017. október)
oldalletöltés az egyik közösségi oldalon - Kiss T. Anna nevét ma már nemzetközi
környezetben is ismerik. Hogyan csinálja? Aki figyelmesen olvassa az
újságíró-menedzser legújabb, Énmárka című könyvét, megtudhatja. 'Az emberek nem
szeretik elismerni, hogy mások valamiben jobbak náluk. Márpedig csak akkor
leszel brand, ha kiemelkedsz a többi ember közül.' - állítja Kiss T. Anna. A
bátorság fontossága csak egy az énmárkával kapcsolatos, ám ritkán emlegetett
kellékek közül. A szakember feltett szándéka, hogy könyvével rendet tesz e
téren. Azt hiszik például sokan, hogy a személyes márka egyet jelent a
hírességgel, holott az inkább a sikeres brandépítés eredménye. A személyiségnek
sem kell megváltoznia. 'A lényeg marad, csak átstrukturáljuk az elemeket. Van,
amit háttérbe teszünk, másokat felhangosítunk. De lenni kell valódi tartalomnak,
szaktudásnak, tapasztalatnak. Ez adja a márka igazi értékét.' Tévedés az is, ha
a személyes márka fogalmát csak a digitális térben értelmezzük. A karizma élőben
jön csak át igazán. Emellett sok példát lehetne hozni a kevesebb több örök
igazságára is. 'Steve Jobs csak ritkán szólt, de akkor annak mindig súlya volt.
Ő, vérprofiként, éppen így építette fel magát.' A könyv célcsoportja a közép- és
felső vezetők, a multivilág és a kkv-k döntéshozói, akik számára nem világos az
énmárka fogalma, vagy éppen averzióik vannak a fogalommal kapcsolatban. Szakértő
támogatás nélkül azonban aligha lehet végigmenni ezen az úton. Ám ha valaki,
Kiss T. Anna hiteles segítő. Miközben partnereivel (ügyfeleit nevezi így)
dolgozik, saját brandjét is tudatosan építi. Eddigi pályája nyomán, MBA
minősítésű menedzserként, stratégiai üzleti tanácsadóként, széles nemzetközi
kapcsolatrendszert épített, most erre alapoz. (Forbes Magazin 2017. október)
Adatlap
Ár: | 3.090 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.11.24 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Énmárka - Hogyan ne legyél százas?!" című hirdetést látja. (fent)