Vállalati kommunikációmenedzsment
Vállalati kommunikációmenedzsment A tanulmánykötetet lapozgatva, az Olvasó a
szervezeti kommunikáció számos izgalmas aspektusába kap betekintést, ill. számos
kommunikációs területen bővítheti, mélyítheti már meglévő ismereteit. A
tanulmánykötet olyan univerzálisan értelmezhető, aktuális témakörök révén
szemlélteti az akadémiai és a gyakorlati tevékenység szoros összhangját,
egymásra utaltságát, mint a szervezeti válságok, változtatások, a tanulás,
tudás, tehetség menedzselésével együtt járó kommunikációs feladatok, a kis- és
középvállalatok kommunikációja, a globális és a lokális szempontok megjelenése
és szerepe a szervezeti kommunikációban. Az általános mellett megismerkedhetünk
az egyes iparágak, tevékenységi területek speciális kommunikációs kihívásaival
is. Aktualitásuk miatt a duális képzés indukálta kommunikációmenedzsment
kérdések is helyt kapnak a kötetben. A könyv a témakörök sokrétűségének és a
megközelítési módok sokféleségének köszönhetően több célcsoport igényeinek
kielégítésére alkalmas: A gyakorló szakemberek olyan területeken kaphatnak
segítséget, a leendő diplomások tanulmányaik során olyan menedzsment területeken
vagy készülhetnek fel a gyakorlati életben rájuk váró kommunikációs feladatokra,
amelyek a 21. századi szervezetek mindennapjait jellemzik. Meleg szívvel ajánlom
a tanulmánykötet írásait mind a felsőoktatási intézmények hallgatóinak, ill.
oktatóinak, mind a gyakorlati szakembereknek. A tanulmánykötet Szerkesztőinek és
számos szerzőjének eddigi munkásságát ismerve, hasznos olvasmányt vehetnek a
kezükbe az Érdeklődők. (Dobrai Katalin)
szervezeti kommunikáció számos izgalmas aspektusába kap betekintést, ill. számos
kommunikációs területen bővítheti, mélyítheti már meglévő ismereteit. A
tanulmánykötet olyan univerzálisan értelmezhető, aktuális témakörök révén
szemlélteti az akadémiai és a gyakorlati tevékenység szoros összhangját,
egymásra utaltságát, mint a szervezeti válságok, változtatások, a tanulás,
tudás, tehetség menedzselésével együtt járó kommunikációs feladatok, a kis- és
középvállalatok kommunikációja, a globális és a lokális szempontok megjelenése
és szerepe a szervezeti kommunikációban. Az általános mellett megismerkedhetünk
az egyes iparágak, tevékenységi területek speciális kommunikációs kihívásaival
is. Aktualitásuk miatt a duális képzés indukálta kommunikációmenedzsment
kérdések is helyt kapnak a kötetben. A könyv a témakörök sokrétűségének és a
megközelítési módok sokféleségének köszönhetően több célcsoport igényeinek
kielégítésére alkalmas: A gyakorló szakemberek olyan területeken kaphatnak
segítséget, a leendő diplomások tanulmányaik során olyan menedzsment területeken
vagy készülhetnek fel a gyakorlati életben rájuk váró kommunikációs feladatokra,
amelyek a 21. századi szervezetek mindennapjait jellemzik. Meleg szívvel ajánlom
a tanulmánykötet írásait mind a felsőoktatási intézmények hallgatóinak, ill.
oktatóinak, mind a gyakorlati szakembereknek. A tanulmánykötet Szerkesztőinek és
számos szerzőjének eddigi munkásságát ismerve, hasznos olvasmányt vehetnek a
kezükbe az Érdeklődők. (Dobrai Katalin)
Adatlap
Ár: | 2.790 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.11.22 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Vállalati kommunikációmenedzsment" című hirdetést látja. (fent)