A BEZOS-MÓDSZER
Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái Szerző:
Carmine Gallo HVG Kiadó, 2024 Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti
kommunikációban? Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői
értekezletein? Mi az ?álsajtóközlemény?, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink
meggyőző bemutatására? Mesteri üzleti kommunikációval kiemelkedhetünk a
versenytársaink közül és hatékonyabban adhatjuk el az ötleteinket. Carmine Gallo
könyvében az Amazon alapítója, Jeff Bezos szövegalkotási stratégiáit elemzi
nyilvános beszédein, részvényeseknek írt levelein és e-mailjein keresztül. A
vállalat egykori vezetőivel folytatott beszélgetései alapján azt is bemutatja,
milyen kommunikációs trükköket lestek el főnöküktől az Amazon korábbi dolgozói,
és hogyan vetették be őket saját vállalkozásaik felvirágoztatásához. Gallo
szemléletes példáit és praktikus tanácsait követve elsajátíthatjuk, hogyan
tálalhatunk érthetően komplex adatokat, és miképp foglalhatjuk lelkesítő
narratívába mondanivalónkat. A könyvben található gyakorlatokkal előadói és
íráskészségünket egyaránt fejleszthetjük. Bezos technikáival meggyőzőbb
prezentációkat készíthetünk, hatásosabb projektbemutatókat és leveleket
írhatunk, eredményesebben kommunikálhatunk munkatársainkkal, üzleti
partnereinkkel és ügyfeleinkkel, és egész szervezetünk sikerét előmozdíthatjuk.
?Jeff Bezos részvényeseknek írt első levele minden vállalkozó számára kötelező
olvasmány. Egy mappában tartom az asztalomon, és évente legalább egyszer
újraolvasom. Carmine Gallo több mint két évtized Bezos-levelei alapján feltárja
azokat az írói és kommunikációs stratégiákat, amelyeket mindenkinek el kellene
sajátítania, akinek van mondanivalója.? Marc Randolph, a Netflix társalapítója
és első vezérigazgatója ?Carmine ezúttal a látnoki képességekkel megáldott
vállalatvezetőre, Jeff Bezosra fókuszál. Az Amazon-alapító írásainak és
beszédeinek hatalmas gyűjteményét elemezve olyan egyedi és jól hasznosítható
következtetésekre jut, amelyek segítségével tökéletesíthetjük kommunikációs
készségeinket. Minden vezető számára erősen ajánlott!? James Stavridis
nyugalmazott tengernagy, a NATO volt európai főparancsnoka ?Gallo a legapróbb
részletekig feltérképezi Bezos kommunikációs módszerét a történet felépítésétől
a hatásos meggyőzésig, középpontba állítva a legfontosabbat: az egyszerűséget.?
The New York Times A kötet adatai: Formátum: 160x235 mm Kötés: keménytáblás
Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 344 oldal
Carmine Gallo HVG Kiadó, 2024 Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti
kommunikációban? Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői
értekezletein? Mi az ?álsajtóközlemény?, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink
meggyőző bemutatására? Mesteri üzleti kommunikációval kiemelkedhetünk a
versenytársaink közül és hatékonyabban adhatjuk el az ötleteinket. Carmine Gallo
könyvében az Amazon alapítója, Jeff Bezos szövegalkotási stratégiáit elemzi
nyilvános beszédein, részvényeseknek írt levelein és e-mailjein keresztül. A
vállalat egykori vezetőivel folytatott beszélgetései alapján azt is bemutatja,
milyen kommunikációs trükköket lestek el főnöküktől az Amazon korábbi dolgozói,
és hogyan vetették be őket saját vállalkozásaik felvirágoztatásához. Gallo
szemléletes példáit és praktikus tanácsait követve elsajátíthatjuk, hogyan
tálalhatunk érthetően komplex adatokat, és miképp foglalhatjuk lelkesítő
narratívába mondanivalónkat. A könyvben található gyakorlatokkal előadói és
íráskészségünket egyaránt fejleszthetjük. Bezos technikáival meggyőzőbb
prezentációkat készíthetünk, hatásosabb projektbemutatókat és leveleket
írhatunk, eredményesebben kommunikálhatunk munkatársainkkal, üzleti
partnereinkkel és ügyfeleinkkel, és egész szervezetünk sikerét előmozdíthatjuk.
?Jeff Bezos részvényeseknek írt első levele minden vállalkozó számára kötelező
olvasmány. Egy mappában tartom az asztalomon, és évente legalább egyszer
újraolvasom. Carmine Gallo több mint két évtized Bezos-levelei alapján feltárja
azokat az írói és kommunikációs stratégiákat, amelyeket mindenkinek el kellene
sajátítania, akinek van mondanivalója.? Marc Randolph, a Netflix társalapítója
és első vezérigazgatója ?Carmine ezúttal a látnoki képességekkel megáldott
vállalatvezetőre, Jeff Bezosra fókuszál. Az Amazon-alapító írásainak és
beszédeinek hatalmas gyűjteményét elemezve olyan egyedi és jól hasznosítható
következtetésekre jut, amelyek segítségével tökéletesíthetjük kommunikációs
készségeinket. Minden vezető számára erősen ajánlott!? James Stavridis
nyugalmazott tengernagy, a NATO volt európai főparancsnoka ?Gallo a legapróbb
részletekig feltérképezi Bezos kommunikációs módszerét a történet felépítésétől
a hatásos meggyőzésig, középpontba állítva a legfontosabbat: az egyszerűséget.?
The New York Times A kötet adatai: Formátum: 160x235 mm Kötés: keménytáblás
Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 344 oldal
Adatlap
Ár: | 5.200 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.24 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A BEZOS-MÓDSZER" című hirdetést látja. (fent)