
SELF-MARKETING
Személy és marketing kapcsolatok Szerző: Törőcsik Mária Akadémiai Kiadó, 2017
?Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi,
amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott
élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk
belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy
éppen kudarcos életutak megértését is. Különös erénye a kötetnek, hogy témája
nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom
minden korosztályt képes megszólítani.? Veres Zoltán egyetemi tanár, Pannon
Egyetem ?Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak
szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a
kapcsolódások működését. Egyre gyakrabban érzékeljük a személyekre irányuló
profi marketingmunkát, tapasztaljuk ennek erejét. Ezért tárgyalom a
személymenedzselést; az arcpiacot, ami a cserélhető teljesítményű emberek piaca;
az endorszálást, a híres emberek és márkák együttműködését; az Employer és
Employee marketing összefüggéseit; a paraszociális kapcsolatokat, amik egy
személy és egy karakter között jönnek létre. Azoknak is ajánlom a könyvemet,
akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják
elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom.
Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.
Tudom, hogy a témafelvetésem megoszthatja az olvasókat, de örülök azoknak, akik
érdeklődéssel veszik kézbe a könyvet, abban bízva, hogy inspiráló, vagy akár
vitára késztető gondolatokat kapnak.? A szerző A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 296 oldal
?Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi,
amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott
élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk
belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy
éppen kudarcos életutak megértését is. Különös erénye a kötetnek, hogy témája
nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom
minden korosztályt képes megszólítani.? Veres Zoltán egyetemi tanár, Pannon
Egyetem ?Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak
szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a
kapcsolódások működését. Egyre gyakrabban érzékeljük a személyekre irányuló
profi marketingmunkát, tapasztaljuk ennek erejét. Ezért tárgyalom a
személymenedzselést; az arcpiacot, ami a cserélhető teljesítményű emberek piaca;
az endorszálást, a híres emberek és márkák együttműködését; az Employer és
Employee marketing összefüggéseit; a paraszociális kapcsolatokat, amik egy
személy és egy karakter között jönnek létre. Azoknak is ajánlom a könyvemet,
akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják
elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom.
Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.
Tudom, hogy a témafelvetésem megoszthatja az olvasókat, de örülök azoknak, akik
érdeklődéssel veszik kézbe a könyvet, abban bízva, hogy inspiráló, vagy akár
vitára késztető gondolatokat kapnak.? A szerző A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 296 oldal

Adatlap
Ár: | 4.420 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.02.20 |
Eddig megtekintették 5 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "SELF-MARKETING" című hirdetést látja. (fent)