Betöltés...

ALAPMARKETING PÉLDATÁR

Szerző: Kiss Mariann Akadémiai Kiadó, 2014 A 21. század
marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az
aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek
fejlődését jelzik, hanem visszatükrö?zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések
egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind
magasabb költségráfordítással járnak. Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv
egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé?nyes oktatás keretében történő
feldolgozásra. Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég?vezetők,
vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér?deklődők -, akik napi
munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak. Igaz-hamis kérdések
Feleletválasztós tesztek Számítási feladatok Grafikonok és ábrák Képletek
Megoldások A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2014
Terjedelem: 220 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 2.380 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2025.04.20
Eddig megtekintették 7 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

ALAPMARKETING PÉLDATÁR
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "ALAPMARKETING PÉLDATÁR" című hirdetést látja. (fent)