Betöltés...

OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN

Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új
lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles
Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva
írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális
korszak ?zaját,? hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a
legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok
esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő
reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az
alábbiak: - A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ - A DIGITÁLIS
ÖKOSZISZTÉMA - A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK - A
LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS
KERESKEDELEM - A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM
KÖZTI VISZONY - A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA - A BIG DATA
JELENTŐSÉGE - AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK A kötet adatai: Formátum: 190 x
230 mm Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 288 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 6.000 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.12.27
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN" című hirdetést látja. (fent)