OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN
Szerző: Miles Young Kossuth Kiadó, 2018 A digitális korszak számos új
lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles
Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva
írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális
korszak ?zaját,? hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a
legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok
esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő
reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az
alábbiak: - A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ - A DIGITÁLIS
ÖKOSZISZTÉMA - A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK - A
LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS
KERESKEDELEM - A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM
KÖZTI VISZONY - A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA - A BIG DATA
JELENTŐSÉGE - AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK A kötet adatai: Formátum: 190 x
230 mm Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 288 oldal
lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles
Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva
írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális
korszak ?zaját,? hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a
legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok
esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő
reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az
alábbiak: - A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ - A DIGITÁLIS
ÖKOSZISZTÉMA - A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK - A
LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS
KERESKEDELEM - A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM
KÖZTI VISZONY - A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA - A BIG DATA
JELENTŐSÉGE - AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK A kötet adatai: Formátum: 190 x
230 mm Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 288 oldal
Adatlap
Ár: | 6.000 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.27 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "OGILVY A REKLÁMRÓL A DIGITÁLIS KORBAN" című hirdetést látja. (fent)