Betöltés...

A FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG

Szerzők: Hofmeister Tóth Ágnes, Simon Judit, Sajtos László Alinea Kiadó, 2003 Jó
állapotú használt könyv. Jó állapotú használt könyv. A fogyasztói elégedettség
napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások
eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal
kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszerzése. Bár az elégedettség és
a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető,
ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár. A piaci verseny, a
fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az
ügyfél- és fogyasztómegtartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az
ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakorlatban is egyre
fontosabbá válik. A könyv az elégedettségi fogalomkör bemutatásán túl
foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati
megvalósításával, s ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az
elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák
hallgatóinak ajánljuk.

Tovább
Adatlap
Ár: 3.000 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Használt
 
Feladás dátuma: 2025.03.11
Eddig megtekintették 2 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG" című hirdetést látja. (fent)