
IRODAVEZETŐ
Tervezéssel és Kivitelezéssel foglalkozó vállalkozás megbízásából keresünk
munkatársat az alábbi pozícióba:IRODAVEZETŐFőbb feladatok, munkák:Általános
adminisztratív és koordinációs támogatás nyújtása általánosságban véve a
Kivitelezés, Tervezés és Menedzsment üzletágaknak.Adminisztráció és operatív,
koordinációs feladatok elvégzése elsősorban pénzügy területen és valamennyi
további kapcsolt vállalkozás munkatársaira vonatkozólag (hiányzó pénzügyi
folyamatok kialakítása, pénzügyi dokumentumok rendszerezése és karban tartása,
bejövő, kimenő számlák kezelése és könyvelésre való előkészítése, iktatás,
könyveléssel aktívan való kapcsolattartás és egyeztetés, hónap zárásban és éves
zárásban való aktív részvétel, számlázások, utalások lebonyolítása külső üzleti
partnerek, megbízók és belső munkavállalók felé.Céges és bérelt gépjárművek,
flottával kapcsolatos adminisztráció.Munkaügyi és humánpolitikai adminisztratív
feladatokban támogatás nyújtása együttműködve másokkal (munkaszerződések,
munkaköri leírások karbantartása, bérügyintéző felé a dokumentumok előkészítése,
jelenléti ív, betegpapírok, éves orvosi vizsgálat megszervezése, éves tűz és
balesetvédelem megszervezése és adminisztrációja, szenzitív adatok
kezelése.Iroda megfelelő működésének biztosítása elsősorban technikai oldalról
együttműködve szüksége esetén informatikussal (eszközgazdálkodás, beszerzések,
személyek fogadása, ügyvezetői asszisztencia, ügyfelek kiszolgálása, irodaszerek
rendelése, személyi és szerveren levő mappák és iratok rendezése,
karbantartása.Csapatépítő vagy egyéb céges rendezvény, workshop, belső képzések
és oktatások előkészítésében, lebonyolításában való támogatás.Szükséges
képzettség, gyakorlat:Amit kínálunk:Főállású munkakörVersenyképes
jövedelemHosszú távú, biztos munkahelyMunkaidő:Napi 8 óraMegbízóról:2021 óta
folyamatosan bővülő, fejlődő vállalkozásként professzionális, komplex elektromos
szakági tervezési szolgáltatást nyújt. Cégünk fő profilja a két- és
háromdimenziós, BIM alapú épületvillamossági tervezés családi házaktól a
társasházakon, irodaházakon át az ipari, egészségügyi
létesítményekig.Munkavégzési információ:Munkáltató által szerződött projektek
helyszínei és a projektek megvalósulásához szükséges kooperációk helyszínei vagy
bérelt/saját tervező iroda. Közös megegyezés szerint home office.Amennyiben a
fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el
magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1612@worklife.hu
munkatársat az alábbi pozícióba:IRODAVEZETŐFőbb feladatok, munkák:Általános
adminisztratív és koordinációs támogatás nyújtása általánosságban véve a
Kivitelezés, Tervezés és Menedzsment üzletágaknak.Adminisztráció és operatív,
koordinációs feladatok elvégzése elsősorban pénzügy területen és valamennyi
további kapcsolt vállalkozás munkatársaira vonatkozólag (hiányzó pénzügyi
folyamatok kialakítása, pénzügyi dokumentumok rendszerezése és karban tartása,
bejövő, kimenő számlák kezelése és könyvelésre való előkészítése, iktatás,
könyveléssel aktívan való kapcsolattartás és egyeztetés, hónap zárásban és éves
zárásban való aktív részvétel, számlázások, utalások lebonyolítása külső üzleti
partnerek, megbízók és belső munkavállalók felé.Céges és bérelt gépjárművek,
flottával kapcsolatos adminisztráció.Munkaügyi és humánpolitikai adminisztratív
feladatokban támogatás nyújtása együttműködve másokkal (munkaszerződések,
munkaköri leírások karbantartása, bérügyintéző felé a dokumentumok előkészítése,
jelenléti ív, betegpapírok, éves orvosi vizsgálat megszervezése, éves tűz és
balesetvédelem megszervezése és adminisztrációja, szenzitív adatok
kezelése.Iroda megfelelő működésének biztosítása elsősorban technikai oldalról
együttműködve szüksége esetén informatikussal (eszközgazdálkodás, beszerzések,
személyek fogadása, ügyvezetői asszisztencia, ügyfelek kiszolgálása, irodaszerek
rendelése, személyi és szerveren levő mappák és iratok rendezése,
karbantartása.Csapatépítő vagy egyéb céges rendezvény, workshop, belső képzések
és oktatások előkészítésében, lebonyolításában való támogatás.Szükséges
képzettség, gyakorlat:Amit kínálunk:Főállású munkakörVersenyképes
jövedelemHosszú távú, biztos munkahelyMunkaidő:Napi 8 óraMegbízóról:2021 óta
folyamatosan bővülő, fejlődő vállalkozásként professzionális, komplex elektromos
szakági tervezési szolgáltatást nyújt. Cégünk fő profilja a két- és
háromdimenziós, BIM alapú épületvillamossági tervezés családi házaktól a
társasházakon, irodaházakon át az ipari, egészségügyi
létesítményekig.Munkavégzési információ:Munkáltató által szerződött projektek
helyszínei és a projektek megvalósulásához szükséges kooperációk helyszínei vagy
bérelt/saját tervező iroda. Közös megegyezés szerint home office.Amennyiben a
fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el
magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre: bp1612@worklife.hu
Részletek...
Adatlap
Ár: | 0 Ft |
Fizetés: | Fix fizetés |
A hirdető: | Munkaadó |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | IRODAVEZETŐ |
Feladás dátuma: | 2025.04.13 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai
Kapcsolat a hirdetővel...
Munka Magyarországon rovaton belül a(z) "IRODAVEZETŐ" című hirdetést látja. (fent)