
Kormánytávkapcsoló Citroen, Fiat, Opel, Peugeot ISO-Mini-ISO
Kormánytávkapcsoló adapter Citroen, Fiat, Opel, Peugeot ISO-Mini-ISO Multilead
Ezzel a termékkel a gyári rádió lecserélésekor az új beszerelt autórádióra is
megtarthatja az eredeti kormány távirányító funkcióit. A jármű
felszereltségétől, valamint az utólag beépített autórádió funkcióinak és
szoftvereinek körétől függően az egyes működési funkciók kimaradhatnak, vagy más
funkciókkal helyettesíthetők. Hasonlítsa össze a képen látható
kábelköteg-csatlakozókat az autójában lévő csatlakozókkal, és győződjön meg
arról, hogy optikailag és műszakilag illeszkednek. Ellenőrizze, hogy a gyári
rádióval működik-e a kormány vezérlés. A végső összeszerelés előtt ellenőrizze a
jármű működését, a jármű beállításait és az kormánytávkapcsoló működését is.
Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz 06 82 424-954 analóg Csatlakozás:
ISO / Mini ISO Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack /csupasz
(saru nélküli) kábel Rádiós előkészítéssel ellátott járművek +12 V gyújtási
árammal és analóg kormánytávkapcsolóval rendelkező járművek a mini-ISO
csatlakozó 10/11/12 SWC1/GND/SWC2 érintkezőjében OEM-eszköz nélküli járművek Ha
az kormánytávkapcsoló funkciók felcserélődnek, cserélje ki a zöld/kék kábelt a
dugaszoló érintkezőben A Daiichi OEM eszközzel rendelkező járművek, amelyek
színes kábelekkel közvetlenül vannak bekötve: Telepítés előtt ellenőrizze az
analóg jeleket az OEM-eszközzel 3. érintkező: Föld GND kézifékjel 4. érintkező:
Sebességjelző 5. érintkező: +12V világítás 58. kapocs 8. érintkező: SWC GND >
Földcsatlakozás GND 31. kapocs 9. érintkező: 1. gomb > kék csatlakozás 10.
érintkező: 2. gomb > zöld csatlakozás 19. érintkező: +12V fordított jel 28.
érintkező: Földelt GND némító jel 42. tű: +12V gyújtás 15. kapocs A napi
futásteljesítmény-mutatókhoz még: LFB Citroen/Fiat/Opel/Peugeot VP1/VP2/Daiichi
52Pin > Tétel: 42xfa019 Dip kapcsoló helyzete Blue&Me mellett >
1>KI/2>KI/3>BE//4>BE/KI Adaptációs T-kábelkészlet
Citroen/Dodge/Fiat/Jeep/Opel/Peugeot 52Pin > Cikkszám: 57-1095 Dipp kapcsoló
beállításai az utólag beszerelhető eszköz gyártójához (lásd az eszköz
kézikönyve, leírása) Alkalmas a következő járművekhez: Citroën Citroen Jumper
(250) 2014.05.-2022.10 Citroen Jumper (250) 2022.10-2024 Citroen e-Jumper (259
2021.10 - 2024 Citroen relé (250) 2006-2024 Fiat Fiat Ducato (ZAF 250)
2014.05.-2021.11. Opel Opel Movano Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01 Opel Movano
Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01
Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Peugeot Peugeot Boxer (Y)
2014.09.-2019.12 Peugeot Boxer (Y) 2018.08 - 2024 Peugeot e-Boxer (Y) 2021.10 -
2024 Előfordulhat, hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező
járművek funkcionálisan nem kompatibilisek. Általános telepítési utasítások:
Vizsgálat: 1: Az OEM eszköz összes működési funkciójának és járműbeállításának
ellenőrzése,eredet eszköz működőképes-e? 2: Feszültségmentesen, gyújtás nélküli
állapotban szerelje szét az OEM eszközt, az eredeti kicserélendő terméket 3:
Ellenőrizze az összes interfészcsatlakozás helyességét és folytonosságát
feszültség nélkül, gyújtás ráadása nélkül Csatlakozás és csatlakoztatási
sorrend: 1: Tápellátás (gyújtás bekapcsolása nélkül) nélkül végezze el az
interfész beállításait és hardverkonfigurációját 2: Ellenőrizze a
rádiócsatlakozó kábel konfigurációját 3: Csatlakoztassa a rádió
csatlakozókábelét az utólagosan beszerelhető eszköz használati utasításának
megfelelően. 4: Az összes többi csatlakozást az utólagosan beszerelhető eszköz
használati utasítása szerint kell csatlakoztatni. 5: Csatlakoztassa a teljes
berendezést a járműhöz úgy, hogy a fő csatlakozót utoljára kösse be. 6: Az
interfész szoftverkonfigurációja a cikk szövegében és a BDA-ban található
utasításoknak megfelelően 7: Az utólag beszerelhető eszköz konfigurálása az
utólag beszerelhető eszköz használati utasítása szerint:
kormánykerék-távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyéb 8: A
kormánykerék-távirányító és a jármű működésének tesztje Az interfész és a rádiós
csatlakozókábel hardverkonfigurációjának változásai: 1: Változtatásokat mindig
feszültségmentes állapotban végezzük 2: Csatlakozás a módosítás után, lásd a
fenti 5?8. pontokat A csatlakozófelület vagy a jármű meghibásodása esetén: 1:
Visszatérés az OEM eszközhöz, az eredeti például gyári rádió visszaszerelésével
állítsuk helyre az eredeti állapotot 2: Az OEM eszköz kezelése, teszteljük le ,
például működik-e az eredetileg beszerelt fejeygség 3: CAN busz pihenő
beállítása. Várni amíg feláll a CAN busz rendszer 4: Az interfész
hardverkonfigurációjának ellenőrzése 5: CAN busz utáni csatlakozás, lásd fent az
5-8. pontot A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban meghatározott
csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, csupasz kábelek
csatlakoztatása vagy csupasz kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a
képzett szakemberek tájékoztatására szolgálnak. További csatlakozások, a
kábelköteg kábelkonfigurációjának módosításai, vagy alternatív csatlakozók vagy
csatlakozóhosszabbítók használata: 1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak
képzett személyzet végezheti 2: A csatlakozásokat és módosításokat a
csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell, hogy vannak-e gyártói jóváhagyások vagy
gyártói jótállási feltételek, amelyeket a módosítások befolyásolhatnak. 3: A
csatlakozások és módosítások működését és helyességét a csatlakoztatás előtt
ellenőrizni kell méréssel és a jármű kábelelrendezési tervével való
összehasonlítással. 4: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre
végzi, a működésre vonatkozó garancia nélkül. 5: A csatlakoztatásokat és
módosításokat saját felelősségre végzi, és a jármű, az utólagosan beszerelt
eszköz vagy az interfész károsodására vonatkozó garancia nem vonatkozik rá. 6:
Az előszerelt kábelköteg módosításai érvényteleníthetik a termékgaranciát.
Ezzel a termékkel a gyári rádió lecserélésekor az új beszerelt autórádióra is
megtarthatja az eredeti kormány távirányító funkcióit. A jármű
felszereltségétől, valamint az utólag beépített autórádió funkcióinak és
szoftvereinek körétől függően az egyes működési funkciók kimaradhatnak, vagy más
funkciókkal helyettesíthetők. Hasonlítsa össze a képen látható
kábelköteg-csatlakozókat az autójában lévő csatlakozókkal, és győződjön meg
arról, hogy optikailag és műszakilag illeszkednek. Ellenőrizze, hogy a gyári
rádióval működik-e a kormány vezérlés. A végső összeszerelés előtt ellenőrizze a
jármű működését, a jármű beállításait és az kormánytávkapcsoló működését is.
Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz 06 82 424-954 analóg Csatlakozás:
ISO / Mini ISO Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack /csupasz
(saru nélküli) kábel Rádiós előkészítéssel ellátott járművek +12 V gyújtási
árammal és analóg kormánytávkapcsolóval rendelkező járművek a mini-ISO
csatlakozó 10/11/12 SWC1/GND/SWC2 érintkezőjében OEM-eszköz nélküli járművek Ha
az kormánytávkapcsoló funkciók felcserélődnek, cserélje ki a zöld/kék kábelt a
dugaszoló érintkezőben A Daiichi OEM eszközzel rendelkező járművek, amelyek
színes kábelekkel közvetlenül vannak bekötve: Telepítés előtt ellenőrizze az
analóg jeleket az OEM-eszközzel 3. érintkező: Föld GND kézifékjel 4. érintkező:
Sebességjelző 5. érintkező: +12V világítás 58. kapocs 8. érintkező: SWC GND >
Földcsatlakozás GND 31. kapocs 9. érintkező: 1. gomb > kék csatlakozás 10.
érintkező: 2. gomb > zöld csatlakozás 19. érintkező: +12V fordított jel 28.
érintkező: Földelt GND némító jel 42. tű: +12V gyújtás 15. kapocs A napi
futásteljesítmény-mutatókhoz még: LFB Citroen/Fiat/Opel/Peugeot VP1/VP2/Daiichi
52Pin > Tétel: 42xfa019 Dip kapcsoló helyzete Blue&Me mellett >
1>KI/2>KI/3>BE//4>BE/KI Adaptációs T-kábelkészlet
Citroen/Dodge/Fiat/Jeep/Opel/Peugeot 52Pin > Cikkszám: 57-1095 Dipp kapcsoló
beállításai az utólag beszerelhető eszköz gyártójához (lásd az eszköz
kézikönyve, leírása) Alkalmas a következő járművekhez: Citroën Citroen Jumper
(250) 2014.05.-2022.10 Citroen Jumper (250) 2022.10-2024 Citroen e-Jumper (259
2021.10 - 2024 Citroen relé (250) 2006-2024 Fiat Fiat Ducato (ZAF 250)
2014.05.-2021.11. Opel Opel Movano Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01 Opel Movano
Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01
Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Peugeot Peugeot Boxer (Y)
2014.09.-2019.12 Peugeot Boxer (Y) 2018.08 - 2024 Peugeot e-Boxer (Y) 2021.10 -
2024 Előfordulhat, hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező
járművek funkcionálisan nem kompatibilisek. Általános telepítési utasítások:
Vizsgálat: 1: Az OEM eszköz összes működési funkciójának és járműbeállításának
ellenőrzése,eredet eszköz működőképes-e? 2: Feszültségmentesen, gyújtás nélküli
állapotban szerelje szét az OEM eszközt, az eredeti kicserélendő terméket 3:
Ellenőrizze az összes interfészcsatlakozás helyességét és folytonosságát
feszültség nélkül, gyújtás ráadása nélkül Csatlakozás és csatlakoztatási
sorrend: 1: Tápellátás (gyújtás bekapcsolása nélkül) nélkül végezze el az
interfész beállításait és hardverkonfigurációját 2: Ellenőrizze a
rádiócsatlakozó kábel konfigurációját 3: Csatlakoztassa a rádió
csatlakozókábelét az utólagosan beszerelhető eszköz használati utasításának
megfelelően. 4: Az összes többi csatlakozást az utólagosan beszerelhető eszköz
használati utasítása szerint kell csatlakoztatni. 5: Csatlakoztassa a teljes
berendezést a járműhöz úgy, hogy a fő csatlakozót utoljára kösse be. 6: Az
interfész szoftverkonfigurációja a cikk szövegében és a BDA-ban található
utasításoknak megfelelően 7: Az utólag beszerelhető eszköz konfigurálása az
utólag beszerelhető eszköz használati utasítása szerint:
kormánykerék-távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyéb 8: A
kormánykerék-távirányító és a jármű működésének tesztje Az interfész és a rádiós
csatlakozókábel hardverkonfigurációjának változásai: 1: Változtatásokat mindig
feszültségmentes állapotban végezzük 2: Csatlakozás a módosítás után, lásd a
fenti 5?8. pontokat A csatlakozófelület vagy a jármű meghibásodása esetén: 1:
Visszatérés az OEM eszközhöz, az eredeti például gyári rádió visszaszerelésével
állítsuk helyre az eredeti állapotot 2: Az OEM eszköz kezelése, teszteljük le ,
például működik-e az eredetileg beszerelt fejeygség 3: CAN busz pihenő
beállítása. Várni amíg feláll a CAN busz rendszer 4: Az interfész
hardverkonfigurációjának ellenőrzése 5: CAN busz utáni csatlakozás, lásd fent az
5-8. pontot A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban meghatározott
csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, csupasz kábelek
csatlakoztatása vagy csupasz kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a
képzett szakemberek tájékoztatására szolgálnak. További csatlakozások, a
kábelköteg kábelkonfigurációjának módosításai, vagy alternatív csatlakozók vagy
csatlakozóhosszabbítók használata: 1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak
képzett személyzet végezheti 2: A csatlakozásokat és módosításokat a
csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell, hogy vannak-e gyártói jóváhagyások vagy
gyártói jótállási feltételek, amelyeket a módosítások befolyásolhatnak. 3: A
csatlakozások és módosítások működését és helyességét a csatlakoztatás előtt
ellenőrizni kell méréssel és a jármű kábelelrendezési tervével való
összehasonlítással. 4: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségre
végzi, a működésre vonatkozó garancia nélkül. 5: A csatlakoztatásokat és
módosításokat saját felelősségre végzi, és a jármű, az utólagosan beszerelt
eszköz vagy az interfész károsodására vonatkozó garancia nem vonatkozik rá. 6:
Az előszerelt kábelköteg módosításai érvényteleníthetik a termékgaranciát.

Adatlap
Ár: | 22.500 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Termék: | Autóhifi |
Feladás dátuma: | 2025.05.28 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai

Szórakoztató és egyéb elektronika rovaton belül a(z) "Kormánytávkapcsoló Citroen, Fiat, Opel, Peugeot ISO-Mini-ISO" című hirdetést látja. (fent)